0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Polo Bluemotion. Tekst op de motorkap zegt genoeg ...
Ontzettend gave bak dit. Wij hebben deze ook op het team. Is een 1.2 motor en absoluut geen snelle auto, maar smoelt wel ontzettend gaaf. Met name de zijkant/achterkant. Deze Polo's vervangen de oude Corsa's.Reden dat deze qua signalering zo beperkt is uitgevoerd is omdat dit voornamelijk voor vervoer van A naar B wordt gebruikt en niet hoofdzakelijk voor surveillance. Oorspronkelijk zou dit voertuig met secundaire striping en slechts 1 pit worden uitgevoerd. Uiteindelijk heeft men intern voor elkaar gekregen om volledige striping, 2 pitten en een stoptransparant voor (zonneklep) er nog in te laten bouwen.De plek van de pitjes vind ik ook niet heel slim. Ik ben wel fan van dit karretje. Rij liever in dit ding dan in de studenten-Transporter
Ze hadden er juist zo'n polo van de spoorweg politie van moeten maken!
WAT met zo'n riesen VISTA kist erop. Ziet er niet uit.
Als ze er dan toch voor kiezen om hem in volledige striping uit te voeren moet hij ook aan de nwe eisen van OGS voldoen en niet 2 van die platte LED-schijven op het dak kwaken. Zo jammer.
Nou vanmiddag bij het op gang komen van de avondspits met die Polo Bluemotion op de vluchtstrook van de A22 gestaan i.v.m. gestrande automobilist. Blauw pitje aan maar ik voelde me niet bepaald veilig. Echt een beroerde lichtopbrengst zo overdag. Verkeer zag mij ook zeer laat terwijl ze bij de Vista met Traffic Advisor al snel een rijstrook opschuiven.