Politie Wijksurveillance auto's

Auteur Topic: Politie Wijksurveillance auto's  (gelezen 162965 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #120 Gepost op: 21 januari 2011, 21:00:00
In je achteruitkijk spiegel zul je zowiezo weinig blauw aan zien komen, want dat ding valt weg door de bolling van het dak. Plaatsing achterop is dan ook onbegrijpelijk.

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #121 Gepost op: 21 januari 2011, 23:17:25
Polo Bluemotion. Tekst op de motorkap zegt genoeg  8)...

Ontzettend gave bak dit. Wij hebben deze ook op het team. Is een 1.2 motor en absoluut geen snelle auto, maar smoelt wel ontzettend gaaf. Met name de zijkant/achterkant. Deze Polo's vervangen de oude Corsa's.

Reden dat deze qua signalering zo beperkt is uitgevoerd is omdat dit voornamelijk voor vervoer van A naar B wordt gebruikt en niet hoofdzakelijk voor surveillance. Oorspronkelijk zou dit voertuig met secundaire striping en slechts 1 pit worden uitgevoerd. Uiteindelijk heeft men intern voor elkaar gekregen om volledige striping, 2 pitten en een stoptransparant voor (zonneklep) er nog in te laten bouwen.

De plek van de pitjes vind ik ook niet heel slim. Ik ben wel fan  van dit karretje. Rij liever in dit ding dan in de studenten-Transporter ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #122 Gepost op: 22 januari 2011, 20:17:13
Ontzettend gave bak dit. Wij hebben deze ook op het team. Is een 1.2 motor en absoluut geen snelle auto, maar smoelt wel ontzettend gaaf. Met name de zijkant/achterkant. Deze Polo's vervangen de oude Corsa's.

Reden dat deze qua signalering zo beperkt is uitgevoerd is omdat dit voornamelijk voor vervoer van A naar B wordt gebruikt en niet hoofdzakelijk voor surveillance. Oorspronkelijk zou dit voertuig met secundaire striping en slechts 1 pit worden uitgevoerd. Uiteindelijk heeft men intern voor elkaar gekregen om volledige striping, 2 pitten en een stoptransparant voor (zonneklep) er nog in te laten bouwen.

De plek van de pitjes vind ik ook niet heel slim. Ik ben wel fan  van dit karretje. Rij liever in dit ding dan in de studenten-Transporter ;)
Als ze er dan toch voor kiezen om hem in volledige striping uit te voeren moet hij ook aan de nwe eisen van OGS voldoen en niet 2 van die platte LED-schijven op het dak kwaken. Zo jammer.

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #123 Gepost op: 22 januari 2011, 21:44:19
Ze hadden er juist zo'n polo van de spoorweg politie van moeten maken! :D
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #124 Gepost op: 22 januari 2011, 21:58:10
WAT met zo'n riesen VISTA kist erop.

Ziet er niet uit.

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #125 Gepost op: 22 januari 2011, 22:01:56
WAT met zo'n riesen VISTA kist erop.

Ziet er niet uit.

Liever een LFL op een wijkauto, en als dat niet kan dan nog maar een freedom maar GEEN VISTA

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #126 Gepost op: 22 januari 2011, 22:07:01
Als ze er dan toch voor kiezen om hem in volledige striping uit te voeren moet hij ook aan de nwe eisen van OGS voldoen en niet 2 van die platte LED-schijven op het dak kwaken. Zo jammer.
It's all about the money.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #127 Gepost op: 23 januari 2011, 01:11:08

Toch ideale oplossing, nee hij voldoet niet aan de eisen, ja dat is dan jammer ....
Had zelf liever een vaste blauwe en een losse amber gezien ... Maar goed  :)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #128 Gepost op: 27 januari 2011, 23:58:43
Nou vanmiddag bij het op gang komen van de avondspits met die Polo Bluemotion op de vluchtstrook van de A22 gestaan i.v.m. gestrande automobilist. Blauw pitje aan maar ik voelde me niet bepaald veilig. Echt een beroerde lichtopbrengst zo overdag. Verkeer zag mij ook zeer laat terwijl ze bij de Vista met Traffic Advisor al snel een rijstrook opschuiven.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #129 Gepost op: 28 januari 2011, 01:43:35
Nou vanmiddag bij het op gang komen van de avondspits met die Polo Bluemotion op de vluchtstrook van de A22 gestaan i.v.m. gestrande automobilist. Blauw pitje aan maar ik voelde me niet bepaald veilig. Echt een beroerde lichtopbrengst zo overdag. Verkeer zag mij ook zeer laat terwijl ze bij de Vista met Traffic Advisor al snel een rijstrook opschuiven.

Tsja, dat zijn keuze's ... Een wijk-auto is ook niet geschikt voor het werken op auto(snel)wegen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !