Politie Wijksurveillance auto's

Auteur Topic: Politie Wijksurveillance auto's  (gelezen 159922 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #220 Gepost op: 14 maart 2012, 20:34:18
Dankje!!

Volg/Stop aan de achterzijde zit er inderdaad, alleen knipperende koplampen helaas niet...

Iedergeval, had hem lang ingedrukt gebeurde niks, ook niet toen ik hem kort indrukte..

Heb je het ook geprobeerd toen je het geluid erbij aan had?

Want volgens mij is de optie "KK" alleen mogelijk als je ook daadwerkelijk met optische- en geluidsignalen in werking hebt, ipv alleen de blauwe lampen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #221 Gepost op: 14 maart 2012, 20:38:42
Nee, bij blauwblauw doet hij het ook. Uitgebreide ervaring mee ;).

Toch verbaas ik mij dat 'we' met een landelijke aanbesteding waarin de Golf Variant is gekozen voor een wijkauto toch ineens een Polo zien die wel door Honac is gebouwd nieuwe stijl, maar van geen kant voldoet aan de aanbesteding...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #222 Gepost op: 14 maart 2012, 20:41:56
ja wat denk je. GELD!!! >:D

Een Golf variant zou onze polo's ook moeten vervangen maar nee hoor daar komen gewoon weer polo's voor...


sylvester1986

  • Gast
Reactie #223 Gepost op: 14 maart 2012, 20:43:48
Geloof me: het is voor een doorsnee agent al snel een halve maand arbeid. Over het feit dat het goedkoopt ben ik het niet met je eens. AT gebruikt dezelfde pitjes in 'blue only' Goedkoop
Zo'n pit is ook niet goedkoop, maar het oogt goedkoop ;)


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #224 Gepost op: 14 maart 2012, 20:46:43
Heb sirene niet aangehad! Maar er zijn er al zeker een stuk of 6 geleverd in BN!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #225 Gepost op: 14 maart 2012, 23:26:17
ja wat denk je. GELD!!! >:D

Joh? echt? >:D

Het idee om als politie alles gelijk te gaan gebruiken is juist om over de hele linie geld te besparen. Rijden jullie een auto kort, dan horen er een paar klaar te staan zodat je sneller een vervanging hebt. Gaat er wat stuk, dan zijn de onderdelen beter op voorraad. Maar toch is er weer een regio die afwijkt.. net nadat AA alsnog de aanbesteding door zijn strot geduwd heeft gekregen. Die bleven eerst ook stug vasthouden aan de Golfjes...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #226 Gepost op: 15 april 2012, 21:25:18

Regio: Gelderland-Midden
Bureau: Barneveld/Nijkerk
Soort voertuig: Wijksurveillance auto
Merk & type: Volkswagen Golf
Kenteken: 77-SVK-7
Byzonderheden: -


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #227 Gepost op: 16 april 2012, 08:06:50

Regio: Gelderland-Midden
Bureau: Barneveld/Nijkerk
Soort voertuig: Wijksurveillance auto
Merk & type: Volkswagen Golf
Kenteken: 77-SVK-7
Byzonderheden: -

Ik zeg, een goed lampie op het dak. En als iemand mij dan ook nog het nut van de dakrails kan uitleggen.............


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #228 Gepost op: 16 april 2012, 09:01:38
Dat zal besloten zijn als dezelfde persoon die bepaald heeft dat (geen grapje!) de rechterbuitenspiegel een Engelse (bestuurders)buitenspiegel is waardoor die net niet op een normale manier in te stellen is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #229 Gepost op: 16 april 2012, 09:42:56
Nee, bij blauwblauw doet hij het ook. Uitgebreide ervaring mee ;).

Toch verbaas ik mij dat 'we' met een landelijke aanbesteding waarin de Golf Variant is gekozen voor een wijkauto toch ineens een Polo zien die wel door Honac is gebouwd nieuwe stijl, maar van geen kant voldoet aan de aanbesteding...
Ik vraag me ook af waarom je voor een wijkauto een station zou moeten rijden. Polo is zat toch?