0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Een tweetal foto's gemaakt bij een ongeval op de A44 bij Leiden op 13-01-2014.Rijkswaterstaat gebruikt de foto van hun medewerker nu voor hun Twitter achtergrond!
Foto genomen tijdens oefening koninklijke landmacht, Leerdam.
Kwam ik nog tegen in mn foto’s,Van de storm in December was een boom omgevallen op een schutting welke het huis heeft beschermt tegen de boom.
@Brambd, foto 1 is inderdaad wat onscherp omdat zoals genoemd de focus niet helemaal lekker is. Maar aangezien het natuurlijk een actionshot is mag ik niet klagen, even tijd voor afstellen is er natuurlijk niet. had hem wel een beetje bij genipt om zo naar mijn mening een beter resultaat te krijgen.foto 2, de auto zit inderdaad tegen de rand en op de originele kun je het zien, de deur van de VOA zit er voor, ik vond dat persoonlijk afschuwelijk dus die is eraf geknipt.Maar inieder geval bedankt voor het commentaar, ook ik blijf leren!
MUSSELKANAAL - Een container aan de Hibiscusstraat in Musselkanaal is zaterdagmiddag voor de tweede keer dit jaar uitgebrand.Rond 13:05 uur kwam bij de Meldkamer Noord-Nederland een melding binnen van een containerbrand aan de Weigeliastraat in Musselkanaal. Al snel werd duidelijk dat het om een papiercontainer aan de Hibiscusstraat ging. Eerder dit jaar, op 3 januari, stond deze container ook in brand.De brandweer heeft de brand met twee stralen hoge druk en schuim geblust en ging hierna terug naar de kazerne. Brandstichting wordt niet uitgesloten.