Mooi, mooi, wat is mooi? Foto 1: nah, leuk plaatje maar niet "wauw". Komt misschien ook wel omdat we zo'n foto's te vaak zien hier op het forum
Foto 2: prima beeld! Zou er niets aan veranderen.
Foto 3: aparte, maar mooie foto. Ik zou wellicht iets door de knieën gegaan zijn er nog meer over het gras(?) gefotografeerd hebben.
Foto 4: het bankje stoort en de brandweerman heeft geen voetjes. Verder is het wel een geslaagde prent!
Onderstaande zijn niet helemaal inzetfoto's, maar wel een soort van Het zijn zeker niet de beste foto's die ik gemaakt heb, maar ze passen wel in dit topic volgens mij. Beide foto's zijn gemaakt tijdens een brandweeroefening in een kraakpand aan de Julianastraat in Haaksbergen. Brandweerman maskert zich en gaat dan een 'brandende' woning binnen. Één van de waarnemers gaat naar binnen. Foto 1: ik zou liever de voorkant hebben gezien, dit zegt niets eigenlijk.
Foto 2: leuk geprobeerd, maar de waarnemer is naar mijn idee nog net teveel bevroren. Volgende poging een langere sluitertijd proberen
Schoorsteenbrand in Brielle gisteravondEens met bruin511. Maar kijkt wel fijn weg.
Eigen inbreng
Ongeval met beknelling.
Oefening met 4x TS, hoogwerker, ambu en politie
Oefening met 4x TS, hoogwerker, ambu en politie