0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.
@ Alwin,Zet voor de volgende keer je foto's even recht . Ze staan bijna allemaal, op een uitzondering na, wel erg scheef.
Waarom moet alles altijd haarrecht? , vind dat niet altijd storend. Soms verteld een foto genoeg , ook al staat tie weet ik hoe scheef.Maar inderdaad die 2 laatste foto's van die brand hadden rechter gekund.Groet Alwin
Soms verteld een foto genoeg , ook al staat tie weet ik hoe scheef.
Bij deze ook wat foto's van mij.Bedrijfsbrand VriezenveenAuto op het dak , na ongeval in Vriezenveen. Bestuurder licht gewond.Flinke bult hooi in brand , VriezenveenPresentatie van het bikersteam Noord -Oost Twente in Oldenzaal.Busje op de kant , door stiekum lenen bus van vader. Enter
Welk korps is dat met die bruine (amerikaanse) bluskleding?
Het licht eraan in wat voor context je scheef gaat gebruiken. Sommige foto's vind ik echt hinderlijk scheef staan, maar dat is mijn mening Ik ben een flinke mieren**ker wat scheve horizons betreft Misschien heb ik overall de lat wel te hoog liggen. Ik ben niet zo snel tevreden met mijn eigen foto's
Lees de topictitel 'ns goed, het gaat er niet alleen om dat de foto iets vertelT (met een T dus), maar dat 'ie mooi is.
Heb de Horizon even aangepast en de kleur veranderd