29-05-2004 Afgelast ..

Auteur Topic: 29-05-2004 Afgelast ..  (gelezen 7568 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 27 mei 2004, 22:09:27
Erg jammer voor diegenen die zich zo uitgesloofd hebben achter de schermen, om er een leuke dag van te maken :-\

Wellicht is alles op poten gezet n.a.v. een eerder gehouden Poll en de vraag of er behoefte aan was.

Voor ons is een extra dagje vrij niet erg (de reden is zeker teleurstellend), maar gezien de tijd en kosten die jullie erin hebben gezet, vind ik het voor de organisatie veeeeeeeeel teleurstellender........)))))))))))))


Gerrie. Mathijs, Dave, Peter A, Rene, Henk, Jeffrey, Johan, Annemiek, in ieder geval van mij; BEDANKT voor jullie inzet, da's toch wel het minste wat er verder nog over gezegd kan worden........... :-\ :'( :-*


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #21 Gepost op: 27 mei 2004, 22:32:36
Erg jammer voor diegenen die zich zo uitgesloofd hebben achter de schermen, om er een leuke dag van te maken :-\

Wellicht is alles op poten gezet n.a.v. een eerder gehouden Poll en de vraag of er behoefte aan was.

Voor ons is een extra dagje vrij niet erg (de reden is zeker teleurstellend), maar gezien de tijd en kosten die jullie erin hebben gezet, vind ik het voor de organisatie veeeeeeeeel teleurstellender........)))))))))))))


Gerrie. Mathijs, Dave, Peter A, Rene, Henk, Jeffrey, Johan, Annemiek, in ieder geval van mij; BEDANKT voor jullie inzet, da's toch wel het minste wat er verder nog over gezegd kan worden........... :-\ :'( :-*


En daar kan ik me dan alleen maar bij aansluiten... Jammer is een woord, maar of het het goeie is.... :-\ :-X


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #22 Gepost op: 27 mei 2004, 23:55:56
Nou ja moe dat is balen :'(
maar ik heb er wel begrip voor.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Marij

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 28 mei 2004, 00:36:57
Erg jammer voor diegenen die zich zo uitgesloofd hebben achter de schermen, om er een leuke dag van te maken :-\

Wellicht is alles op poten gezet n.a.v. een eerder gehouden Poll en de vraag of er behoefte aan was.

Voor ons is een extra dagje vrij niet erg (de reden is zeker teleurstellend), maar gezien de tijd en kosten die jullie erin hebben gezet, vind ik het voor de organisatie veeeeeeeeel teleurstellender........)))))))))))))


Gerrie. Mathijs, Dave, Peter A, Rene, Henk, Jeffrey, Johan, Annemiek, in ieder geval van mij; BEDANKT voor jullie inzet, da's toch wel het minste wat er verder nog over gezegd kan worden........... :-\ :'( :-*


Ik kan wel iets nieuws gaan bedenken, maar waarom zou ik als ik me kan aansluiten bij de woorden die firefamke zo treffend heeft gezegd.
Jammer voor iedereen, het jammerst voor de harde werkers vooraf.


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #24 Gepost op: 28 mei 2004, 14:40:24
krek zo is't


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #25 Gepost op: 28 mei 2004, 19:56:20
rond uit assiosaal... >:(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb de hele week, tot laat in de avond bezig geweest om de tent en andere zaken voor elkaar te krijgen..
spoed opdacht voor de garage..om nog even snel nieuwe banden er onder laten zetten..
s`avonds laat(2 dagen lang)''na mijn werk''alle matriaal voor elkaar gemaakt..
nog leuke dingen geregeld....
geregeld dat er geen kosten voor de tent in rekening werd gebracht...(met moeite..)

ik heb note bene de vrachtwagen voor de deur staan..
zodat ik mooi optijd weg kan

met andere woorden...
de hele week verknald!!!
bloed zweet en tranen heeft het mij gekost...

krijg nu net een mailtje dat het niet door gaat...
te weinig mensen!!  >:( >:(

het staat al bijna anderhalf maand op het forum...deze dag..
en niemand die dan even de moeite neemt om een zaterdag middag vrij te krijgen!!!!
om een gezellige dag te hebben...
SORRY hoor ,dat ik pist off ben...en erg kwaad en teleur gesteld ben..

dit is dan ook de laatste keer dat ik iets regel..voor het forum..en gezellige dagen...

 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

met NIET vriendelijke groet Gerrie Doornbos...


Gast48368

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 28 mei 2004, 20:07:23
Gerrie, ik wilde 't ff wat "verpakken", maar je hebt echt heeeeeeeeelemaal gelijk......... :-\


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #27 Gepost op: 28 mei 2004, 21:32:23
Ik heb zeker geprobeerd om vrij te krijgen maar ik moet nou eenmaal ook in de weekeinde werken, en dat is niet altijd te ruilen maargoed ik had het al eerder aangegeven dat ik niet zou kunnen.

Iedereen die zich voor deze dag ingezet heeft toch super bedankt!! Het programma zag er erg mooi uit. Hopelijk komt er toch nog eens een dag die wel door gaat!! (zat al te balen dat ik niet zou kunnen komen)

Patries
Nurse powerrrrr


ikke

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 28 mei 2004, 22:02:42
ik ben nog altijd minderjarig... mijn ouders had ik al met moeite overgehaald dat ik mocht gaan morgen..

MAAR, aangezien ik geen werk heb, heb ik dus ook weinig geld.. mijn ouders gaan de trein echt niet voor mij betalen alleen maar omdat ik zo graag naar een forumdag wil.
brengen kon overigens ook niet: te ver weg, plus het feit dat ze allebei weg zijn.

Als ik en 25 euro aan reiskosten moet betalen en ook nog eens 25 euro aan kosten voor de forumdag, dat heb ik simpelweg gewoon niet...  :-\

Ik vindt het wel erg jammer dat het niet door gaat  :(
ik had me zeker verheugt op foto's ofzo..
erg spijtig wel dat het zo laat is afgelast! Als ik zo zie wat Gerrie heeft gedaan deze week...  :-\


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #29 Gepost op: 29 mei 2004, 00:02:10
Gerrie verwoordt toch wel een beetje wat we allemaal een beetje voelen denk ik! Er zijn al plannen voor een alternatief, maar dan niet voor hulpverleners  :( maar door hulpverleners voor het grote publiek. Ik ga wel eerst even wachten tot m'n kater overgaat... En Gerrie, grote klasse wat je gedaan hebt het was een reuze feest geworden!

Henk