Ontmoeting forumleden 112 dag Hoogeveen.

Auteur Topic: Ontmoeting forumleden 112 dag Hoogeveen.  (gelezen 12737 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Gepost op: 23 mei 2004, 19:21:02
Hallo allemaal,

Zoals jullie nu onderhand wel weten vind er op 5 juni in Hoogeveen een 112 dag plaats. Veel demo's, voertuigen en heli's. Nu zijn er wel wat forumleden die daar naar toe gaan (waaronder ik ook). Misschien is het leuk om op een bepaalde tijd wat met elkaar af te spreken om elkaar eens in het wild te bekijken en om erachter te komen met wie we eigenlijk allemaal communiceren op dit prachtige forum. Vind je het een leuk idee? reageer dan. Heeft iemand ook nog sugestie's voor tijd en plaats? (iemand die de weg weet (Dan heb ik het ook tegen een zekere Rolf , alias ambu-952 uit Hoogeveen ;D ) Ik wil eventueel voor de mensen die intresse hebben wel een telefoonnummer door laten gaan via een persoonlijk bericht.

Groeten,
Ger@rd

Nog even voor de mensen die het nog niet weten hieronder het programma:

09.00 – 10.00 uur: defilé met (van oud tot moderne) politie-brandweer-ambulance auto’s

Deze karavaan maakt een rondrit door (de gemeente) Hoogeveen ter promotie van de 112 dag Hoogeveen.

Om 10.00 uur zal de gehele stoet zich verzamelen op de kruising Schutstraat/Het Haagje.

Om 10.00 uur zal daar (op de vroegere eiermarkt) de officiële opening plaatsvinden.

Daarna is het de bedoeling dat alle oude en nieuwe voertuigen naar de plekken gaan waar zij die dag zijn.

Het gehele centrum van Hoogeveen bruist van demonstraties  van alle disciplines.

Ook zullen er diverse stands opgesteld worden waar men informatie kan verkrijgen over diverse takken van hulpverlening enz.

Overdag zal de SAR helikopter uit Leeuwarden aanwezig zijn.

Meer informatie over deze zwaar  kaliber helikopter , die op de markt zal worden gestationeerd overdag, lees je op de website van de SAR  sar-303-sqn.tk
In het centrum van Hoogeveen is ook live muziek aanwezig, er zullen diverse band optreden.

Speciale aandacht gaat uit naar de reddinghonden uit Westervoort.



Voor informatie kun je naar hun webpagina: www.reddingshonden.nl Zij komen de gehele dag naar Hoogeveen en geven diverse demonstraties.

Ook de Traumahelikopter komt naar Hoogeveen

meer informatie over deze helikopter kun je lezen op: http://home.wanadoo.nl/evopers/indexADSL.htm

Ook zal de crashtender uit Leeuwarden te bezichtigen zijn en geeft ook een demonstratie.

Daarnaast geven de Koninklijke Marechaussee zeer veel demonstraties en natuurlijk de politie, brandweer en ambulancediensten ook.

Komende dagen,weken zal er steeds meer nieuwe op deze site komen met meer info over de diverse demonstraties.




ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2004, 19:51:26
Ik zal het leuk vinden om 's middags met jullie kennis te mogen maken.
Wij gvdpol en ABeens zijn aanwezig bij de GNK-demonstratie als sigmaleden (een van ons zal waarschijnlijk lijder  ;D zijn.
Dus we kunnen waarschijnlijk niet mee om rond te kuieren  :'(

Groet Arend


ikke

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2004, 16:14:54
ik kom misschien, ligt eraan of het me lukt om mijn vader mee te slepen  ;D


heeft iemand nog een goede strategie hiervoor???  ::) ???


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2004, 16:27:39
ik kom misschien, ligt eraan of het me lukt om mijn vader mee te slepen  ;D


heeft iemand nog een goede strategie hiervoor???  ::) ???
Waar houdt je vader van? Heli's toevallig ??  :D


Ambu.952

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2004, 18:05:50
Ja, big happening  ;D

Ik ga zelf al heel vroeg naar de hoofdstraat toe om de eerste foto's te maken van de voorbereidingen.

Groeten,
Rolf  ;)


ikke

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2004, 18:42:05
Waar houdt je vader van? Heli's toevallig ??  :D
geen idee, het enige dat ik weet is dat hij EHBO doet en BHVer is(dat heeft ie met de hulpverlening te maken)  :-\


EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2004, 12:36:17
Hallo,

Ik kom ook helemaal uit Waddinxveen ( Zuid Holland), vind het tof om elkaar te ontmoeten, maar weet er absoluut niet de weg! Ik hoor wel waar we elkaar spreken! Dennie komt ook mee, is ook een lid van dit forum maar hij is niet echt actief hier.

Grt Johan ;D
Eerste Hulp verlener Student HBO-V


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2004, 20:30:28
Ik vrees dat deze "drentie" verstek moet laten gaan, omwille van ambtelijk plichtplegingen (werken).
Helaas, zo dicht bij, en toch zo ver weg... :'(
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2004, 22:25:06
Ja ik gaat inderdaad ook mee.

We kennen het ook andersom zeggen EHBOman gaat met mijn mee.

En ik heb er echt veel zin in.

Groetjes,

Dennie
www.waddinxveen.brandweer.net


EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #9 Gepost op: 26 mei 2004, 08:12:48
He kijk uit het dennie, ik moest mee om te sturen.......! ;D
Eerste Hulp verlener Student HBO-V