Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan

Auteur Topic: Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan  (gelezen 16955 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 10 mei 2010, 18:07:24
Z'n email (gewoonmaarharry@hotmail.com) komt in ieder geval ook niet zo professioneel over.. Misschien moet hij wat foto's die hij gemaakt heeft hier in het topic plaatsen?

Eerst stond zijn eigen naam en email in zijn profiel. Zijn naam is nog wel ergens te vinden in de berichten. Toen het hem hier wat te heet onder z'n voeten werd (en wat tegengas kreeg van echte 'agentjes' uit zijn regio) heeft hij heel zijn profiel omgetoverd naar een NN profiel en hij heeft al zijn berichten verwijderd. Dat laatste hebben wij kunnen herstellen. ;)

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 10 mei 2010, 18:11:33
Eerst stond zijn eigen naam en email in zijn profiel. Zijn naam is nog wel ergens te vinden in de berichten. Toen het hem hier wat te heet onder z'n voeten werd (en wat tegengas kreeg van echte 'agentjes' uit zijn regio) heeft hij heel zijn profiel omgetoverd naar een NN profiel en hij heeft al zijn berichten verwijderd. Dat laatste hebben wij kunnen herstellen. ;)
Wat raar zeg, dan lijkt mij de kans nihil dat we met een profi. fotograaf te maken hebben. Dan gooi je je reputatie, als je die hebt, zo de prullenbak in.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #62 Gepost op: 10 mei 2010, 18:39:52
Ik zal hier dan ook maar even reageren : ik ken hem van naam en gezicht

hij filmt ook veel voor RTL
en hij fotografeert ook bij ongevallen

Verder ga ik hier niet op in

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #63 Gepost op: 10 mei 2010, 18:45:54
Dus is het geen "112 fotograafje" zoals Palmpie dat bedoeld, maar meer een volwassen persoon die dan ook zo zou moeten kunnen reageren. Maar je kunt niet overal goed in zijn natuurlijk...  ;D

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #64 Gepost op: 11 mei 2010, 20:42:07
net op BODW was er iemand die rondreed met een oranje lamp op het dak, koste hem 60 euro en z'n lamp werd in beslag genomen!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #65 Gepost op: 11 mei 2010, 21:34:14
net op BODW was er iemand die rondreed met een oranje lamp op het dak, koste hem 60 euro en z'n lamp werd in beslag genomen!

Ben ik toch benieuwd waar die in beslagname uit voort komt?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #66 Gepost op: 12 mei 2010, 11:05:47
Ben ik toch benieuwd waar die in beslagname uit voort komt?

@ jerom, mogelijke recidive en het doen ophouden van de overtreding ? Ik noem maar een dwarsstraat....echter moet dan volgens mij wel worden overlegd met een ovj....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 12 mei 2010, 12:14:44
Staan er net zoals op de taxi ontheffing niet een aantal voorwaarden op de perskaart? Dat je de kaart mogelijk op grond daarvan kan innemen?

(mogelijk kan iemand van de pers daar informatie over geven)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #68 Gepost op: 12 mei 2010, 20:26:07
@ jerom, mogelijke recidive en het doen ophouden van de overtreding ? Ik noem maar een dwarsstraat....echter moet dan volgens mij wel worden overlegd met een ovj....

Inbeslagname is een zelfstandige bevoegdheid van een opsporingsambtenaar. Het goed moet vatbaar zijn voor inbeslagname. Oranje lamp is volgens voertuigen reglement en regeling optische en geluidssignalen niet toegestaan. Dus wil je hem denk ik zo ontrekken aan het verkeer. Wat weer een grond is voor inbeslagname.

mvg
Mike

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 12 mei 2010, 20:28:39
Als een agent vermoedt dat je met een bepaald item bepaalde bedoelingen hebt, kan de agent toch al in beslag nemen? Bij vermoeden van...etc...