Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan

Auteur Topic: Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan  (gelezen 16945 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

5611

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #80 Gepost op: 14 mei 2010, 01:55:50
Nou dan gaan we ook maar even reageren om even alle ophef maar uit de wereld te helpen.
Voor een aantal dagen geleden is er onder mijn naam en account het een en ander geschreven, dit begon door mij zelf
met de verkoop van een zwaailicht.

verder heb ik weinig met de verdere inhoud te maken.
Tot dat ik niet meer kon inloggen op mijn account, ik heb dit een aantal keren aangegeven tot dat Palmpie een stuk verder op een andere topic
begon over het ip adres gebeuren, er ging bij mij een lampje branden.

Mijn zwagertje 15 jaar oud en ivm met wat problemen tijdelijk bij ons in huis, is met mij 1 keer mee geweest tijdens mijn werk, en zoals ergens staat vermeld zijn wij idd over de vluchtstrook naar een zwaar ongeval gereden.
Dit was wel met toestemming van een politie koppel aan het begin van de  A10 en ivm met het sporen onderzoek moesten wij dus wel over de vluchtstrook.

Wat minder is, is dat hij met zijn botte kop
een heel verhaal is gaan ophangen over hoe wij, ik, te werk zou gaan.
Ik denk dat al ik zo te werk zou gaan zoals volgens de eerdere verhalen de ronde gingen dat ik niet meer hoef aan te komen bij mijn opdrachtgevers.
Het is dus allemaal lul koek, ik heb goede contacten bij de politie, Brandweer en VZA verder niets meer en niets minder.
Gele lamp  of niet wij houden ons ook gewoon aan de regels.
Maar toen er tegengas werd gegeven door meen of geen werd het te heet onder de voeten en heb hij geprobeerd idd alle teksten te verwijderen.
En omdat mijn pc altijd aanstaat en mijn wachtwoorden en gebruikers namen worden opgeslagen was er dus vrijspel.
Hij heb om alles te verdoezelen mijn hele account aangepast en mij doen laten denken dat mijn account was gehackt, wat overigens tijdens dat hij op de pc even bezig was zou gebeurd moeten zijn.
Dat was al een raar verhaal, van zijn kant en toen die Palmpie begon over het ip verhaal wist ik dat het op mijn pc is begonnen.
Ik heb hem hier over aangesproken en zal ook worden bestraft hier voor.
Want wat ik nog heb terug kunnen lezen is de reinste colder.

Dus alle verhalen betreft  het vluchtstrook rijden en alles wat er nog meer gezegd zou zijn lul koek en is niet waar.
Ik vind het erg vervelend dat dit is gebeurd en ben er dan ook zeker niet blij mee, want ik weet ook dat er collega’s van mij op dit forum zitten.

Ik wil dus mijn excuus aan bieden voor het belachelijke verhaal, en de indruk die gemaakt zou zijn dat pers mensen meer mogen dan een normale particuliere automobilist want dat is natuurlijk niet zo.

Met vriendelijke groet Dennis

Gast

• Gast
Reactie #81 Gepost op: 14 mei 2010, 02:14:33

Mijn zwagertje 15 jaar oud en ivm met wat problemen tijdelijk bij ons in huis,

En nu met nog meer problemen dus bij jullie in huis, zelf op de hals gehaalde problemen.
15 Jaar of niet, die snotaap dan maar eens bijzonder goed de les lezen, zwager of niet.

mfrankena

• MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #82 Gepost op: 24 mei 2010, 16:29:35
grappig, niemand heb ik dit nog horen noemen, maar is het niet de wegbeheerder en niet de politie die een ontheffing zou moeten verlenen voor rijden over de vluchtstrook?  ;)

Daarnaast is de bufferzone nog altijd de zone tussen het buffer-voertuig en het incident (welbekende 100m) en mag daar NIEMAND in komen volgens de richtlijn, dus al helemaal geen fotograaf.
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 9 juli 2010, 23:24:56
onder het motto, hier hoort het zeker thuis:

Politie pakt lastige cameraman op

De politie heeft in Staphorst een 23-jarige cameraman uit Dedemsvaart opgepakt, omdat hij weigerde een bevel van de politie op te volgen.
De man maakte beelden van een ongeval langs de A58. Hij had zijn auto op de vluchtstrook geparkeerd en dat zorgde volgens de politie voor gevaarlijke taferelen. De cameraman werd herhaaldelijk verzocht zijn wagen daar weg te halen, maar dat deed hij niet. Daarom zag de politie geen andere optie dan de man aan te houden.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/394804/1/1/50/politie-pakt-lastige-cameraman-op.html
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #84 Gepost op: 9 juli 2010, 23:48:04
goeie zaak!! aanpakken die ramptoeristen

Regio 23-Noord

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #85 Gepost op: 26 juli 2010, 09:24:28
Dan kom ik uit op vriendjespolitiek. Waarom zou een hobbyfotograaf, die misschien wel beter nieuws levert, niet ook over de vluchtstrook mogen rijden als jullie dat ook mogen?

Omdat een beroepspersfotograaf het zijn beroep is en voor een 112cowboyfotograaf het een hobby is. Een wezenlijk verschil, of niet?
Het woord misschien in je tekst geeft aan dat je een twijfel hebt!

mike

• Senior gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 26 juli 2010, 10:18:56
Omdat een beroepspersfotograaf het zijn beroep is en voor een 112cowboyfotograaf het een hobby is. Een wezenlijk verschil, of niet?
Het woord misschien in je tekst geeft aan dat je een twijfel hebt!

Nee hoor, het maakt voor beiden geen verschil uit. Beiden mogen niet over de vluchtstrook heen rijden.

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 26 juli 2010, 11:46:49
@Regio 23 Je weet heel goed wat ik bedoel. En nee, ik twijfel niet. Als je zo graag over de vluchtstrook wil rijden moet je solliciteren voor de functie ambulancechauffeur.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------