Nou dan gaan we ook maar even reageren om even alle ophef maar uit de wereld te helpen.
Voor een aantal dagen geleden is er onder mijn naam en account het een en ander geschreven, dit begon door mij zelf
met de verkoop van een zwaailicht.
verder heb ik weinig met de verdere inhoud te maken.
Tot dat ik niet meer kon inloggen op mijn account, ik heb dit een aantal keren aangegeven tot dat Palmpie een stuk verder op een andere topic
begon over het ip adres gebeuren, er ging bij mij een lampje branden.
Mijn zwagertje 15 jaar oud en ivm met wat problemen tijdelijk bij ons in huis, is met mij 1 keer mee geweest tijdens mijn werk, en zoals ergens staat vermeld zijn wij idd over de vluchtstrook naar een zwaar ongeval gereden.
Dit was wel met toestemming van een politie koppel aan het begin van de A10 en ivm met het sporen onderzoek moesten wij dus wel over de vluchtstrook.
Wat minder is, is dat hij met zijn botte kop
een heel verhaal is gaan ophangen over hoe wij, ik, te werk zou gaan.
Ik denk dat al ik zo te werk zou gaan zoals volgens de eerdere verhalen de ronde gingen dat ik niet meer hoef aan te komen bij mijn opdrachtgevers.
Het is dus allemaal lul koek, ik heb goede contacten bij de politie, Brandweer en VZA verder niets meer en niets minder.
Gele lamp of niet wij houden ons ook gewoon aan de regels.
Maar toen er tegengas werd gegeven door meen of geen werd het te heet onder de voeten en heb hij geprobeerd idd alle teksten te verwijderen.
En omdat mijn pc altijd aanstaat en mijn wachtwoorden en gebruikers namen worden opgeslagen was er dus vrijspel.
Hij heb om alles te verdoezelen mijn hele account aangepast en mij doen laten denken dat mijn account was gehackt, wat overigens tijdens dat hij op de pc even bezig was zou gebeurd moeten zijn.
Dat was al een raar verhaal, van zijn kant en toen die Palmpie begon over het ip verhaal wist ik dat het op mijn pc is begonnen.
Ik heb hem hier over aangesproken en zal ook worden bestraft hier voor.
Want wat ik nog heb terug kunnen lezen is de reinste colder.
Dus alle verhalen betreft het vluchtstrook rijden en alles wat er nog meer gezegd zou zijn lul koek en is niet waar.
Ik vind het erg vervelend dat dit is gebeurd en ben er dan ook zeker niet blij mee, want ik weet ook dat er collega’s van mij op dit forum zitten.
Ik wil dus mijn excuus aan bieden voor het belachelijke verhaal, en de indruk die gemaakt zou zijn dat pers mensen meer mogen dan een normale particuliere automobilist want dat is natuurlijk niet zo.
Met vriendelijke groet Dennis