Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan

Auteur Topic: Persfotograaf met amber over vluchtstrook of afgekruiste baan  (gelezen 16966 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #50 Gepost op: 7 mei 2010, 18:43:38

Alle verwijderde postings zijn hersteld. Meteen een waarschuwing voor een ieder die in de toekomst dezelfde plannen mocht ontplooien, het is zinloos :)

7131

• Senior gebruiker
Reactie #51 Gepost op: 8 mei 2010, 10:03:25
Het is helemaal hoe je het doet. Rijdt je voorzichtig er langs of rijdt je daarbij half over de ongevalsplaats en met idiote snelheid...

Laat het helder zijn: rijden over de vluchtstrook of over rijstroken welke zijn afgekruist middels een rood kruis in de matrix, of afgesloten op welke wijze dan ook, is (buiten aantoonbare noodzaak) niet toegestaan en wordt wat mij betreft ook niet gedoogd. Ik zal er in ieder geval tegen optreden.

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Reactie #52 Gepost op: 9 mei 2010, 21:03:53
zowel met de brandweer als politie heb je afspraken gemaakt, maar toch weet geen van de daarbij werkende werknemers van je af en ben ik dus ten eerste benieuwd met wie je die gedoogbeleid afspraken hebt gemaakt. Als je die uberhaupt hebt gemaakt.. Is natuurlijk jereinste onzin dat jij de regels die voor elke automobilist gelden aan je laars zou mogen lappen voor je foto's.
Ik zou in elk geval als burger op weg naar mijn werk, in de file niet blij zijn met een persoon die over de vluchtstrook aan komt rijden.. of jij nou wel of geen foto's maakt, ik zal d'r niet minder om slapen, maar de vluchtstrook is voor noodgevallen bedoeld, anders kan ik oo kgaan roepen, jaaa maar anders kan ik mijn werk niet doen.. Shit happens, file is file..

Sluit me dan ook volledig aan bij de overheersende noot hier, dit hoort naar mijn mening niet te worden geaccepteerd.. zelf als ik onderweg ben naar de kazerne moet ik me ook aan bepaalde regels houden en kan ik het simpelweg niet maken om de vluchtstrook over te rossen... O0
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #53 Gepost op: 10 mei 2010, 00:37:25
Om nog even wat duidelijk te maken: Ik kan voor 100% bevestigen dat er geen aparte afspraken bestaan tussen Amsterdam-Amstelland-DCIV en welke persfotograaf dan ook, ook al lijkt TS daar mee te schermen. Ik denk (weet bijna wel zeker) dat als hij doet wat hij zegt te doen bij een incident op de A10, de actie volgt die 7131 heeft verwoord. (kaart weg, boete). Bij incidenten op de snelweg, waarbij er geen afsluiting is, zal pers een locatie aangewezen krijgen, meestal aan de andere zijde van de vangrail, of gewoon weggestuurd worden. Het is gewoon te gevaarlijk en zeker onwenselijk om meer personen dan nodig zijn op de plaats van het incident te hebben. Gelukkig weet het grootste gedeelte van de persfotografen best hoe het werkt en handelen op een professionele manier en daar hoort zeker niet het rijden over de vluchtstrook met amber bij.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #54 Gepost op: 10 mei 2010, 01:01:34
Zaanstreek Waterland heeft ook geen afspraken met de pers... tenminste niet wat gecommuniceerd is met de rest van het korps...lol
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #55 Gepost op: 10 mei 2010, 01:15:25
kent iemand deze fotograaf wel? Of is het een 112 fotograafje? ::)

mike

• Senior gebruiker
Reactie #56 Gepost op: 10 mei 2010, 13:59:19

Ik ken hem in ieder geval niet. De meeste bekende pers fotografen in Amsterdam ken ik meestal wel (soms van gezicht, een paar ook wel bij naam). Weet ook dat deze mannen het in ieder geval niet doen, wat de werk relatie met hun is over het algemeen erg goed. Maar blijf mijn ogen open houden om hem misschien te leren kennen ;) Als kost het dan mischien wel geld(240 euro voor het rijden over de vluchtstrook ofzo)

gr
Mike

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #57 Gepost op: 10 mei 2010, 14:02:57
Ik dacht eerder gezien te hebben dat hij 32 was..

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #58 Gepost op: 10 mei 2010, 14:09:35
Pffffff beetje jammer, dat er weer zulke reactie komen, dus verwijdert.

ben ik nou de enige hier die dat hele lulverhaal niet gelooft of hoe zit dat????

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #59 Gepost op: 10 mei 2010, 17:45:28
ben ik nou de enige hier die dat hele lulverhaal niet gelooft of hoe zit dat????

Z'n email (gewoonmaarharry@hotmail.com) komt in ieder geval ook niet zo professioneel over.. Misschien moet hij wat foto's die hij gemaakt heeft hier in het topic plaatsen?