Sterker nog, reed hier vorige week achter het AMC langs en de inzittenden van de Touran die me tegemoet kwam zaten HEFTIG te zwaaien en te lachen naar me
Nou, mooier kan je het niet hebben toch?
Ik ben voor het eerst en laatst in 2008 bij een control hier door een motorrijder meegenomen naar de grote verkeerscontrole-plek, waar ik eerst norsig werd begroet door de technische man die direct onder de motorkap dook, terwijl de andere collega's juist even kwamen kijken. "Mooie auto, werkt het ook allemaal" affijn, dat soort vragen.
De ietwat norse blik van de technische man ontdooide na een paar minuten toen hij zei "ik heb nog als monteur aan die GM motors gewerkt, wat een machtig mooie blokken zitten er in die auto's he, ach, wil je hem nog even starten, ik wil dat weer even horen lopen"
Zo kan het ook
Meestal krijgen we hele enthousiaste reacties juist, zeker afgelopen maandag in Groenlo waar ik met minstens 100 buitenlandse collega's van jullie op de foto gegaan ben
En als een lid van de PVGNL amber kappen op zijn/haar lichtbalk zet, buiten de evenementen om, is dit dan een probleem met de APK?
Niemand van ons heeft tot nu toe problemen gehad met de APK, de mijne is met doorzichtige kappen ook zonder problemen erdoor gekomen. Er stond geen stroom op, dus het is geen licht zei de keurmeester mij afgelopen juni.