0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Hulpambulances (B-auto's) hebben toch altijd enkel secundaire (blauwe) striping? Is deze ambulance misschien kortgeleden van regulier naar B-auto gegaan, of houdt R-R zich niet aan de regeling?
Je hebt helemaal gelijk, ik was in de war.
Deze auto is zo aangeschaft net als de 17-401 en zijn allebei van begin af aan B auto geweest. Volgens mij komt er nog een nieuwe 17-403 ook? Ze hebben nog een aantal oude voertuigen van de BIOS-groep omgenummerd naar B auto maar dat waren daarvoor wel gewone ambulance voertuigen. In ZHZ hebben ze ook twee B auto's met volledige striping en signalering.
Ok, wist ik niet. Ben niet zo bekend in het westen van ons kikkerlandje. Hier rijden de B-ambu's gewoon met secundaire striping. BIOS is oud-RR?
Heb vandaag de kans gekregen om de nieuwe B auto's van Rotterdam-Rijnmond eens van binnen te fotograferen:
Voor degenen die de komende tijd de jacht willen openen: de 17408 rijdt op dit moment met een geheel gele motorkap zonder striping. Helaas kon ik niet tijdig meer bijtrekken, dus een foto maken lukte vandaag niet. Wie weet binnenkort.