0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
jaah die heeft iemand wel, maar dit voertuig staat al meedere keren op dit forum. Het is trouwens een Eurolans opgebouwt door een zweeds bedrijf. Voor meer foto's zie het mercedes vito ambulance topic.foto bronts
In het Vito-topic zie ik hem uberhaupt helemaal niet staan...
Thanks!!! Maarre... misschien ben ik scheel, maar ik zie verder op dit forum (ook na de zoekfunctie te hebben geraadpleegd) geen foto's van die Vito in de Bronts-uitvoering. Wel inderdaad in de GLZ-uitvoering en in de "kale" De Graaff-uitvoering, maar that's it. In het Vito-topic zie ik hem uberhaupt helemaal niet staan...
In 'ambulances particuliere sector' staat 'ie ook niet. Wel een aantal volkswagens met een vergelijkbare opbouw.
Dienst: RAV Brabant Midden-West-NoordSoort voertuig: BLS-AmbulanceMerk voertuig: VW TransporterRoepnummer: 20-441Kenteken: 30-VNV-4Standplaats: Bergen op ZoomBijzonderheden: was vroeger 20-111
Merk voertuig: Mercedes SprinterRoepnummer: 20-442Standplaats: BredaDienst: RAV Brabant Midden-West-NoordRegio: Brabant Midden-West-NoordBijzonderheden:
Merk voertuig: Volkswagen Transporter ANSRoepnummer: 20-443Standplaats: -Dienst: RAV Brabant Midden-West-NoordRegio: Brabant Midden-West-Noord
Merk voertuig: Mercedes SprinterRoepnummer: 20-444Standplaats: OosterhoutDienst: RAV Brabant Midden-West-NoordRegio: Brabant Midden-West-NoordBijzonderheden:
En nog eens met blauw blauw