0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Weet niet wanneer ze verwacht worden. Ik heb gehoord dat er drie nieuwe gaan komen die alleen voor low-care bedoeld zijn. Hoe bedoel je dat ze afstappen van huur?
Als ik goed heb opgelet waren de 187 en 196 toch ook huurwagens. Volgens mij blijft er dan geen huurwagen meer over. Of zie ik nog wat over het hoofd?
Helaas, niet goed opgelet. De 18-196 en 18-187 waren gewoon eigendom van de ambulancedienst en waren identiek aan de 18-192 en 18-172.
Soort voertuig: AmbulanceMerk voertuig: Mercedes Sprinter 319 CDIRoepnummer: 21-441Kenteken: 84-NBG-9Standplaats: OssDienst: RAV Brabant Midden-West-NoordBijzonderheden:
Merk voertuig: Volkswagen Transporter ANSRoepnummer: 12-132Kenteken: 65-GXV-2Standplaats: HaarlemDienst: GGD KennemerlandRegio: KennemerlandBijzonderheden:
Soort voertuig: ZorgambulanceMerk voertuig: Volkswagen TransporterRoepnummer: 03-402Kenteken: 22-KJT-7Standplaats: EmmenDienst: UMCG ambulancezorgRegio: DrentheBijzonderheden:
Wederom bedankt. 2e mailtje is verzonden. Nu maar hopen op een goed vervolg.
En die is er gekomen!VOLKSWAGEN T5 Transporter GP HD Bus„Ambulance, Rotterdam“Rietze 52623 1:87 BV NLHet model wordt in december/januari uitgeleverd