Ach, direct verdedigend gedrag, wegrijden, gelijk brullen ik heb geen rijbewijs, check me maar na dan weet je met wie, etc, etc. Ik had na 1 minuut al getrakteerd op een bak koffie op het bureau om eens even een goed gesprek te hebben en alles haarfijn uit te zoeken. Daarnaast zou dit soort gedrag (zonder aanleiding agressieve gejegening) elke vorm van waarschuwen direct omzetten in een sanctie.
Ik snap werkelijk waar niet waarom je, je als agent zo laat schofferen. Als je respect wilt, moet je dat afdwingen. Hiermee geef je een verkeerd precedent waarmee je deze jongen het gevoel geeft dat hij met een grote bek wel weg komt.
Diverse onderzoeken hebben aangetoond dat deze jongens het beste reageren als je respect afdwingt. Het gedoog en vermanend vinger beleid leidt ertoe dat deze jongens juist het respect kwijtraken. Totaal verkeerde signaalwerking!!!!!
(En nee ik ben geen PVV stemmer, en nee ik discrimineer niet. Als hier een rozige boerenjongen in had gezeten had ik exact hetzelfde gezegd, behalve het feit dat er onderzoeken zijn. Voor zover ik weet is er nog niemand geweest die onderzoek heeft gedaan naar de bejegening van boerenjongens in het kader van veiligheid en samenleving op de boumanstichting na
Maar goed, daarom ben ik bij de rode auto's en zwarte pakken gegaan ipv witte auto en stemmig blauw