Als ik iemand beledigd heb dan mijn excuus dat is niet de bedoeling geweest.
Ik heb de zoek optie gebruikt en daar geen berichten gevonden die van dezelfde felheid waren als die hier staan. zoek maar eens op wegmisbruikers en zie hoe veel (of eigenlijk weinig) berichten er zijn.
Misschien bedoelen de forumleden het niet zo net zoals mijn opmerking kennelijk verkeerd overkomt. Ik vindt het gewoon vreemd dat iedereen tegen is terwijl de bestuurder niet beledigd of zo. Hij doet het op het randje. De politie agent doet het super goed blijft rustig laat zich niet gek maken en geeft gewoon de prent
Mijn punt was en is: of het nou een brandweerman is die de fout in gaat, een agent (onlangs nog, Dordrecht), een ambulancechauffeur, of dat flitsteam, de directeur van VVN, een pipo uit wegmisbruikers (dat vrouwtje met haar erf, van adel) weet ik het allemaal: zonder aanzien des persoons. Dat was mijn punt.
Als iemand direct over kleurtjes begint, voel ik mij geroepen even te reageren. Iedereen kan en mag bediscussieërd worden, kleurtjes spelen geen rol.
Inhoudelijk: ik vind ook dat de politiemensen rustig zijn gebleven. Maar alles bij elkaar: de duw die hij de diender gaf in de auto, negeren stopteken in eerste instantie, defecten aan het voertuig, gordeltje, het agressieve gedrag...vind ik dat ie erg makkelijk weg komt met dat schofterige gedoe.
En de lichaamstaal van de agent spreekt ook boekdelen. Zag er ongemakkelijk uit, kreeg er een beetje ''plaatsvervangende schaamte'' van. Maar zo zie je maar, een ieder interpreteert bepaalde fragmentjes weer anders.