hovercraft

Auteur Topic: hovercraft  (gelezen 2351 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Gepost op: 26 mei 2004, 13:52:07
zag dit staat tijdens het surfen, een hovercraft voor de brandweer. Is er serieus wel een een krops geweewst wat er naar heeft gekeken of aangeschaft.

kijk een op http://www.unifire.nl/hovercraft.htm

en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2004, 17:23:44
brandweer almere heeft er naar gekeken naast een nieuwe boot ( de oude is al een tijd afgeschreven)  er is ook een voorstel geweest geloof ik maar de buro bobo's hebben toch gekozen voor 2 boten met buitenboordmotoren ipv waterjets.
zal wel goedkoper zijn

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2004, 08:53:43
In Finland hebben een aantal korpsen ze tbv de hulpverlening op de meren.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

lifeboats.tk

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2004, 16:44:55
Op de ramp(en)bestrijding 2003 was ook zo'n ding. Herriemachine en slecht bestuurbaar. en ik meen ooit iets gelezen te hebben dat hovercrafts niet helemaal legaal zijn in Nederland?

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2004, 18:30:26
dat ze slecht bestuurbaar zijn weet ik maar verder zijn er ook wel een aantal voordelen, je kan in getijden gebieden overal en altijd komen. Lijkt mij wel wat dat als de Haringvliet opengaat en het weer gaat stromen we in zo'n ding ront toeren, maar brandstof verbruik zal ook leuk zijn.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord