Rode Kruis in de politiek!?

Auteur Topic: Rode Kruis in de politiek!?  (gelezen 7287 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

p.i.m.

• Forum gebruiker
Gepost op: 11 mei 2010, 13:11:34
Hoi hoi,

Het nederlandse rode kuis van den bosch speelt een rolletje in het nieuwste spotje van ton van rita verdonk, ik weet niet of dat de bedoeling is. Gezien vanuit het oogpunt van de grondbeginselen twijfel ik daaraan, de boodschap is helder en duidelijk , maar, of afdeling den bosch zich hiervoor uit moet lenen, dat is voor mij een vraag, voor het filmpje kijk je op het ad.nl of op youtube. het artikel met bijhorend filmpje is vandaag in de 'digitale" krant gezet.

pim :o

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2010, 13:15:19
Hoi Pim.

Zou je er in het vervolg wat meer informatie, zoals het artikel en een linkje bij willen zetten?

Groet

Rita Verdonk als crimefighter in spotje
ROTTERDAM - Trots op Nederland (TON) van lijsttrekker Rita Verdonk heeft een opmerkelijk verkiezingsspotje gelanceerd. In het filmpje ontpopt Verdonk zich als een soort crimefighter en loopt à la misdaadjournalist Peter R. de Vries van misdaadscène naar misdaadscène.
Het filmpje kreeg al enige bekendheid vooraf omdat Verdonk tijdens het maken van de film in Den Bosch werd gevallen door groepen jongeren. De lijsttrekker werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

Op haar Twitterpagina meldde Verdonk het volgende: 'Filmopname gedaan voor Trots. Bekogeld met eieren en uitgemaakt voor kankerhoer en racist. Door Marokkaanse jongens natuurlijk.'

TON staat al weken op nul zetels in de diverse (BVDL)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/482683/2010/05/11/Rita-Verdonk-als-crimefighter-in-spotje.dhtml

Trots op NL | verkiezingen 2010

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2010, 13:34:06
Kansloos promotiefilmpje...
Een PAM van het rode kruis met een in het filmpje gemonteerde sirene, en waarbij het rode kruis personeel ambulance personeel speelt.

Lijkt me niet dat er op deze manier meegewerkt moet worden aan dit soort promotiefilmpjes voor een politieke partij.

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2010, 13:49:43
Wordt weer een relletje bij het landelijk bureau... en terecht.  :-\

p.i.m.

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2010, 14:39:56
Naar ik heb vernomen is den haag reeds ermee aan de slag, het zal wel goed komen, ::)
pim

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2010, 16:40:20
slechte zaak
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

1964Frank

• particulier beveiliger
  • Forum gebruiker
  • 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2010, 19:12:53
niet alleen bij het landelijk brureau, maar betrokken afdeling zal ook wel verantwoording moeten afleggen.
Wordt weer een relletje bij het landelijk bureau... en terecht.  :-\

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2010, 20:00:10
Naar ik heb vernomen is den haag reeds ermee aan de slag, het zal wel goed komen, ::)
pim

Kwaad is al geschied.....
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2010, 20:17:53
Vanavond (11 mei) in  De wereld draaid door........

Maurice de Hond
Onrust in Den Haag. TON, de partij met Rita Verdonk als leider lanceerde vandaag haar campagnefilmpje,

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2010, 21:55:49
Schandalig dat een rk afdeling hieraan meewerkt, hebben duidelijk de grondbeginselen nog nooit gelezen
Daarnaast geven ze een misrepresentatie van onze functie, ook slecht!

Ik hoop dat het LB hier inderdaad mee aan de slag is >:D
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis