0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Er zullen nog meer regio's gaan volgen welke helemaal op de TS4 gaan overstappen :|
Nee hoor. In de regio Utrecht gaan er voorlopig maar een paar posten met variabele voertuigbezetting rijden, zeker niet alles en zeker geen posten die een normale TS6 op de weg kunnen krijgen.
Ik ben zeker ook geen voorstander, maar het gaat gewoon gebeuren hoor, ook bij posten die wel voldoende mensen hebben voor een TS6 hoor . Er zal nog veel gaan veranderen de komende jaren.
Klopt er gaat een heleboel veranderen. Maar waarom zou je posten met TS4 laten uitrukken als deze posten keurig op tijd met een TS6 uit kunnen laten rukken. En zelfs voor bijstand kunnen gaan zorgen bij opschalingen naar grote brand.
Inmiddels rijden er in Almere alleen maar TS4's. Alle 3 de beroeps TS'en rukken standaard zo uit.Op de kazerne Almere-stad zijn nog wel 2 extra manschappen aanwezig om, indien de bevelvoerder zo beslist, de TS met 6 man te vullen. De WO zal ook met 4 man uitrukken waarbij de 2 extra manschappen de boot zullen brengen. Ook kunnen ze 2 extra manschappen worden gebruikt om de kazerne Almere-buiten aan te vullen wanneer deze met de HA zijn uitgerukt.En in de nieuwsbrief van de brandweer Flevoland is te lezen dat men bezig is te kijken of er elders in de regio men ook kan uitrukken met een TS4 of SIV.
Nederland is groter dan alleen maar Utrecht Onderstaand een filmpje van de presentatie van de SIV van Doetinchem. Het lijkt erop dat hier niet is gekozen voor One Seven, maar voor
Tja het is nu eenmaal een ontwikkeling die snel gaat en blijkbaar goed bevalt, natuurlijk heeft dit ook te maken met bezuinigingen.
Wat is het verschil met 1-7?Ziet er goed uit, omhangen als je voor de deur staat
Wat is het verschil met 1-7?
Je geeft geen antwoordt op mijn vraag. Waarom zou je posten met TS4 of zelfs met TS2 laten uitrukken als deze posten keurig op tijd een TS6 de weg op kunnen sturen.En hoezo goed bevallen? Dat is niet de mening van de werkvloer, ik dacht zo dat de afgelopen tijd meer dan genoeg verhalen over zijn geweest.