Thanks voor de toelichting.
Maar er staan er nog drie open en dan ook nog de overige meldingen die niet tot een crash geleid hebben. Niets schokkends maar toch....
Dat zijn dan 3 vliegtuigen die daadwerkelijk gecrashed zijn. Dat is natuurlijk 3 teveel, maar zet het eens weg tegen de 700 die er gebouwd zijn inmiddels. Dan zie je dat het maar een heel klein percentage is. Het percentage zal niet hoger liggen dan die van welk Boeing toestel dan ook.
Wat ik me afvraag, waarom geen van de "deskundigen" iets lijkt te doen met de opmerking van getuigen dat er een vuurbal is gezien voor het toestel de grond raakte. En vervolgens na de crash er nogmaals een vuurbal zou zijn gezien. Ook de aanwezigheid van een auto die op zijn neus staat (ergens op beelden op TV gezien) en volledig uitgebrand lijkt te zijn, zie ik nu nergens meer terug. Als daar iemand in heeft gezeten, moet die op zijn minst gewond zijn geraakt lijkt me, maar gezien de schade aan die auto en de positie kan ik me er ook nog een ernstiger afloop bij voorstellen.
Over het algemeen wordt er maanden over gedaan om de oorzaak van een crash te achterhalen, maar Libië had al binnen enkele uren de conclusie getrokken dat het niet om een aanslag ging. Is daarmee meteen een onderzoek in die richting uitgesloten?
Gezien de schade, zou ik het niet vreemd vinden wanneer dit vliegtuig door welke oorzaak dan ook, is ge-explodeerd in de lucht. Maar dat is speculatie, net als alle andere oorzaken die momenteel genoemd worden en alleen een basis vinden in beeldmateriaal die op enige wijze tot ons is gekomen.