Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden

Auteur Topic: Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden  (gelezen 80316 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

guest14264

  • Gast
Ik ben een aantal keer op bezoek geweest in de voormalige RAC op het HB en ik kan mijn wel iets voorstellen bij de uitdrukking 'koud'.

Uiteraard zal het een kwestie van wennen zijn en zal dit veel efficiënter werken zijn, maar 'gezellig' of 'sfeervol' zijn inderdaad niet de woorden die als eerste bij mij naar binnen schieten als ik de foto zie.

En ja ik weet best dat eerste vereiste op een werkplek niet 'gezelligheid' is. Maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.  :)

Paar planten zouden al wonderen doen ;-)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Tja, ik vind de opstelling ook wat minder. Ik kan me voorstellen dat een vierkant of cirkel wat gezelliger was geweest, of desnoods allemaal op een rij... :)

Nu zit je tegen je wand en de rug van de mensen voor je aan te staren, maar goed ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren natuurlijk, er zal vast logisch over nagedacht zijn.

Je hebt nu wel tussen de disciplines minder 'wij' en 'zij' (als daar al sprake van was) nu niet alles gegroepeerd is. Dat is dan weer het voordeel.

Als je voorheen bij de RAC zat dan keek je tegen de MKA aan die midden in de zaal zaten en ergens daarachter zat dan de politie. De RAC-centralisten zaten wat dichter bij- en tegenover elkaar en hadden meer 'persoonlijk' contact.

Maar goed, alleen maar terugkijken is weinig zinvol. Het is nu eenmaal zoals het is en alles heeft z'n voor- en nadelen. :)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)




Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
De mensen in het blauw voorin is dat cameratoezicht of ambulance zorg ?
That's just the way it is.


guest14264

  • Gast
De mensen in het blauw voorin is dat cameratoezicht of ambulance zorg ?

Denk ambulance, eerste rij brandweer, dan politie, dan ambu, of de natte kant


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
De mensen in het blauw voorin is dat cameratoezicht of ambulance zorg ?
Dit is de meldkamer, geen cameraruimte. Richting Zoetermeer gekeken is de indeling volgens mij als volgt: Links BRW, onder het afdakje CPA en rechts Politie.


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Dit is wel de "moderne/nieuwe werkplek". Zo'n werkplekken gaan we steeds vaker zien, en ik vind het in ieder geval mooi en strak!  :)


Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Ik ben een aantal keer op bezoek geweest in de voormalige RAC op het HB en ik kan mijn wel iets voorstellen bij de uitdrukking 'koud'.

Uiteraard zal het een kwestie van wennen zijn en zal dit veel efficiënter werken zijn, maar 'gezellig' of 'sfeervol' zijn inderdaad niet de woorden die als eerste bij mij naar binnen schieten als ik de foto zie.

En ja ik weet best dat eerste vereiste op een werkplek niet 'gezelligheid' is. Maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.  :)
ik begrijp hem helemaal Arie  ;D op de oude werkplek was het gezellig bij de brandweer je kon langs komen en een praatje maken zonder andere te storen.


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Nog een plaatje:



Bron: @estherlieben twitter
't Is een ontwerp van H.G. Wells! :-\


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Nog een plaatje:



Bron: @estherlieben twitter

Hoezo in scene gezet deze foto? Niemand een pen een kladje papier?
Geen bekertje koffie of water?  ;D

Ben benieuwd hoe lang de tafels zo kaal blijven.... Mis nog een heleboel gebruiksvoorwerpen.
Handig ook die hoge schermen als je iets aan andere discipline moet vragen, elkaar even normaal aankijken tijdens het praten is er niet meer bij met die muur voor je neus.