Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden

Auteur Topic: Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden  (gelezen 78996 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Hoi Hunter,
ik heb je lijst bekeken maar mis nog iets deze hier onder dat viel mij op tijdens het lezen.
DA-OD 15-9091
DA-OD 15-9095
DA  15-3100
DA  15-4100
DA 15-92 serie
DA 15-93 serie
zijn deze nummers nog niet bekend of krijgen deze voertuigen een andere functie
groetjes
Peter


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Peter met je mooie naam :)

Een aantal van jouw vragen staat gewoon in mijn lijstje.

De 9095 wordt de 9807
De 4100 wordt de 7401 (blijkbaar van Rijswijk naar Leidschenveen)

9091 en 3100 zijn mij onbekend (bestaan wellicht niet meer?) en de 92xx en 93xx serie heb ik zojuist toegevoegd.


Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Peter met je mooie naam :)

Een aantal van jouw vragen staat gewoon in mijn lijstje.

De 9095 wordt de 9807
De 4100 wordt de 7401 (blijkbaar van Rijswijk naar Leidschenveen)

9091 en 3100 zijn mij onbekend (bestaan wellicht niet meer?) en de 92xx en 93xx serie heb ik zojuist toegevoegd.
U is weer geweldig bedankt  ;D


richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Zijn er trouwens nog wijzigingen bij de politie (bureaunummers etc) de laatste paar jaar ? Ik heb al lange tijd de scanner niet meer kunnen gebruiken dus dat vroeg ik me af. Is er nog iets bekend over wijzigingen in de toekomst op dit vlak ?


Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Hoi Hunter hier is die lastige vent weer   ;) ik zie dat de DA roepnummers met het 9100 nummer 3x instaan beginnend met96, 97 en98 maar die nummer zijn ook in gebruik bij de 92 en 93 serie kan jij hier wat meer uitleg overgeven zelf vermoed ik dat het de 96 serie moet zijn.
groetjes
Peter


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Kun je voorbeelden geven? Snap zo 1,2,3 niet wat je bedoelt :)


Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Kun je voorbeelden geven? Snap zo 1,2,3 niet wat je bedoelt :)
Peter,
BV DA 15-9100 15-9600 deze staan onder de RCVD DA-CD 15-9999
    DA 15-9100 15-9700 deze staan onder de Reserve HA 15-7781 15-9680
    DA 15-9100  15-9800
en dan gaat het om 3x de 91 serie ik heb zelf het vermoede dat je de 92 en 93 serie als 91 heb in getikt
groetjes
Peter


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Ik heb de lijst volledig geknipt en geplakt en heb dus niets getikt, op wat schoonheidspuntjes na. De volgorde is inderdaad niet logisch, omdat soms een volgorde qua kazerne wenselijk kan zijn, een andere keer qua functie, of qua oude of nieuwe nummering. Dus het is echt zoals het is, al is de volgorde soms misschien wat vreemd :)


Peter V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Brandweerfoto verzamelaar ,BHVer
Ik heb de lijst volledig geknipt en geplakt en heb dus niets getikt, op wat schoonheidspuntjes na. De volgorde is inderdaad niet logisch, omdat soms een volgorde qua kazerne wenselijk kan zijn, een andere keer qua functie, of qua oude of nieuwe nummering. Dus het is echt zoals het is, al is de volgorde soms misschien wat vreemd :)
Hoi Peter
bedankt ga er dan maar van uit dat ze per ongeluk 3xde 91 serie er in hebben gezet en ga er dan maar vanuit dat de 91 serie de 9600 nummers krijgen.
want verder klopt de lijst en ga als ik weer wat opgeknapt ben wel eens op Loosduinen informeren als ik daar weer bij de SHB ben.
nogmaals bedankt voor alle info.
gr
Peter


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Gezien de herkomst van de lijst ga ik er vanuit dat het echt klopt :) Extra controle kan natuurlijk geen kwaad, volgens mij wordt er inmiddels al druk omgenummerd (qua stickers), maar gebeurt het technische omnummeren pas zodra de nieuwe C2000-apparatuur er is, ook dat schijnt deze maand nog te gaan gebeuren...