Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden

Auteur Topic: Gemeenschappelijke Meldkamer GMK 'De Yp' veiligheidsregio’s Haaglanden én Hollands Midden  (gelezen 80318 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

michel76

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Komt de monitorcode niet meer terug op de nieuwe werkplek of hangen er geen lichtkranten?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Komt de monitorcode niet meer terug op de nieuwe werkplek of hangen er geen lichtkranten?

Ik gok zomaar dat hij niet is verdwenen om op de Yp weer terug te komen, dat zou een beetje onlogisch zijn :)


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Brrr wat koud.....  :-X
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Brrr wat koud.....  :-X
Het ligt er maar net aan waar je smaak ligt Smoke want ...
Jaloers zijn is een slechte eigenschap waar ik me verre van wil houden... maar jee ... wat een strakke werkplekken zijn dat. Ergonomisch vormgegeven. Alle systemen zijn (zoals het er nu uit ziet) geďntegreerd.
Mooie kleine voetpedalen. Bijna geen snoeren te zien. (Muis en toetsenbord draadloos? Headset in ieder geval niet)
Ik zie trouwens ook geen "in gesprek" signalering. Is dat uiteindelijk toch achterhaald gebleken?

Bovendien ... wereldstoelen. Ik weet uit ervaring dat die geweldig zitten. Zowel tijdens spitsuur als daarbuiten. O0
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Het ligt er maar net aan waar je smaak ligt Smoke want ...
Jaloers zijn is een slechte eigenschap waar ik me verre van wil houden... maar jee ... wat een strakke werkplekken zijn dat. Ergonomisch vormgegeven. Alle systemen zijn (zoals het er nu uit ziet) geďntegreerd.
Mooie kleine voetpedalen. Bijna geen snoeren te zien. (Muis en toetsenbord draadloos? Headset in ieder geval niet)
Ik zie trouwens ook geen "in gesprek" signalering. Is dat uiteindelijk toch achterhaald gebleken?

Bovendien ... wereldstoelen. Ik weet uit ervaring dat die geweldig zitten. Zowel tijdens spitsuur als daarbuiten. O0
En kan het kloppen dat rechtsvoor aan het uiteinde van de tafel knoppen zitten om de tafel omhoog en omlaag te doen ?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
En kan het kloppen dat rechtsvoor aan het uiteinde van de tafel knoppen zitten om de tafel omhoog en omlaag te doen ?

Dat is al heeel wat jaartjes een standaard stukje ergonomie ;)


Vinkendrecht

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Centralist GMC ZHZ; Bevelvoerder Brw Dordrecht
    • Vinkendrecht
Brrr wat koud.....  :-X

En dan toch met korte mouwen daar werken  ;D
groeten, Martin Vink Dordrecht


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Nog een plaatje:



Bron: @estherlieben twitter


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Ik ben een aantal keer op bezoek geweest in de voormalige RAC op het HB en ik kan mijn wel iets voorstellen bij de uitdrukking 'koud'.

Uiteraard zal het een kwestie van wennen zijn en zal dit veel efficiënter werken zijn, maar 'gezellig' of 'sfeervol' zijn inderdaad niet de woorden die als eerste bij mij naar binnen schieten als ik de foto zie.

En ja ik weet best dat eerste vereiste op een werkplek niet 'gezelligheid' is. Maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.  :)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
En ja ik weet best dat eerste vereiste op een werkplek niet 'gezelligheid' is. Maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.  :)
Tja, ik vind de opstelling ook wat minder. Ik kan me voorstellen dat een vierkant of cirkel wat gezelliger was geweest, of desnoods allemaal op een rij... :)

Nu zit je tegen je wand en de rug van de mensen voor je aan te staren, maar goed ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren natuurlijk, er zal vast logisch over nagedacht zijn.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.