112 actueel fotograaf verpest het voor zichzelf

Auteur Topic: 112 actueel fotograaf verpest het voor zichzelf  (gelezen 6783 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Gepost op: 19 mei 2010, 11:13:16
Een niet zo slimme actie van een fotograaf die foto's plaatst op 112actueel.  :o

Met een reactie van de agent waar het over gaat. Deze plaatst zijn reactie als "Bezoekert".  O0

http://www.112actueel.nl/cgi-bin/2006brand/main/index.html?menu=zoeken&id=111000458551&web=Blauw%20op%20straat%20Achter%20die%20Boom%20%20-%20Noord%20Holland:%20Hilversum

Lijkt mij dat de fotograaf zijn "privileges" nu wel kwijt is. Wat denken jullie?




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2010, 11:22:08
Die reactie van bezoekert is al zo oud als de weg naar Rome, die tekst duikt op vele internetsites op.

Maar ik denk inderdaad dat het fotograafje zijn eigen glazen hiermee ingooit!  ;D
Is het niet met deze actie, dan wel met al z'n spelfouten op de site.


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2010, 11:26:04
En dat noemt zich een '112' site. Ik dacht altijd dat mensen die dat soort sites maken/beheren juist begrip hebben voor de hulpdiensten, en als je zo'n site in beheer hebt weet je toch wel beter dat de Politie meer doet dan alleen bonnen uitschrijven?

 :(


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2010, 11:42:14
Maar ik denk inderdaad dat het fotograafje zijn eigen glazen hiermee ingooit!  ;D
Is het niet met deze actie, dan wel met al z'n spelfouten op de site.
Dat is net zo ernstig ja, wat een verschrikking om dat te moeten lezen...  :-X


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2010, 11:43:34
Een niet zo slimme actie van een fotograaf die foto's plaatst op 112actueel.  :o

Met een reactie van de agent waar het over gaat. Deze plaatst zijn reactie als "Bezoekert".  O0

http://www.112actueel.nl/cgi-bin/2006brand/main/index.html?menu=zoeken&id=111000458551&web=Blauw%20op%20straat%20Achter%20die%20Boom%20%20-%20Noord%20Holland:%20Hilversum

Lijkt mij dat de fotograaf zijn "privileges" nu wel kwijt is. Wat denken jullie?

Even geciteerd voordat het van de website verdwijnt.  ;)

Citaat
Blauw op straat Achter die Boom  
  
foto Foto Miché  
Hilversum - 14-05-2010
Terwijl fietsen worden gestolen, airbags uit auto's worden gesloopt,ramkraken,bakkerije Pizzeria's en pompstations aan de lopende band overvallen worden staat de sterke arm achter een boom met zijn laser gun het verkeer te controleren. Een kwestie van prioriteiten stellen.Dat geeft de burger weer vertrouwen.slechts 4 burgers kregen vrijdag avond op de bosdrift een bekeuring zij kunnen weer een acceptgiro verwachten van onze vrienden uit Leeuwarden.

de goedwillende politiemensen worden in hun werk wel eens tegengewerkt door het systeem, wat te ver van de burger is af komen te staan en teveel afgerekend wordt door feitelijkheden.iedereen moet zijn geld verdienen maar is dit nu de manier ??

 
Reportagelink: http://www.112actueel.nl/cgi-bin/index.html?menu=zoeken&id=111000458551&web=link111000458551
Tekst van: © Foto Miché - Hilversum


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2010, 14:13:00
Leuk,

Dat ventje verziekt het voor de rest  >:(


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2010, 14:54:21
Dat ventje verziekt het voor de rest  >:(

Ik ken hem verder niet, maar zijn naam al jaren. Leek mij een redelijk "gevestigde" fotograaf, maar hoe lang je ook in het vak zit, je bent blijkbaar nooit te oud om je eigen glazen in te gooien, heel triest...


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2010, 15:10:54
Ik ken hem verder niet, maar zijn naam al jaren. Leek mij een redelijk "gevestigde" fotograaf, maar hoe lang je ook in het vak zit, je bent blijkbaar nooit te oud om je eigen glazen in te gooien, heel triest...
Dacht ik eigenlijk ook. Zeker een keer zijn zin niet gekregen bij een fotoklusje...  8)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2010, 15:49:12
Zulke teksten verwacht je op Flitsservice of in de ingezonden meningen rubrieken op internet maar niet op een 112-site.

Het staat een ieder vrij om een mening te hebben over de prioriteiten bj de politie. Maar doe dat dan niet op deze manier, vanuit de onderbuik en op een soort site waar doorgaans objectiviteit zou moeten worden gehandhaafd.

En stel in elk geval eerst de vraag waarom daar eigenlijk gelaserd wordt, alvorens je mening al klaar te hebben.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2010, 16:59:28
Ik ken hem verder niet, maar zijn naam al jaren. Leek mij een redelijk "gevestigde" fotograaf, maar hoe lang je ook in het vak zit, je bent blijkbaar nooit te oud om je eigen glazen in te gooien, heel triest...

Ik ken hem wel. Hij heeft onder andere foto's staan maken bij een dodelijk ongeval in Breukelen afgelopen april. Ik was daar ter plaatse net klaar met het slachtoffer afdekken en meneer stond al over het lint heen foto's te maken. Deze meneer heeft vrij weinig normen en waarden... Meer hoef ik er niet over kwijt. Dit alles zegt genoeg denk ik.