112 actueel fotograaf verpest het voor zichzelf

Auteur Topic: 112 actueel fotograaf verpest het voor zichzelf  (gelezen 6784 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2010, 17:04:25
Ik ken hem wel. Hij heeft onder andere foto's staan maken bij een dodelijk ongeval in Breukelen afgelopen april. Ik was daar ter plaatse net klaar met het slachtoffer afdekken en meneer stond al over het lint heen foto's te maken. Deze meneer heeft vrij weinig normen en waarden... Meer hoef ik er niet over kwijt. Dit alles zegt genoeg denk ik.

Hmmm...volgens mij heeft hij in de omgeving Hilversum een aardig goede reputatie. Heb hem ook een paar keer gezien en 'an sich' is het een vriendelijke man.

Dit bericht is echter wel het domste wat je ooit zou kunnen doen. Al die privileges die je vast zal hebben omdat je de agenten toch leert kennen zullen nu wel verdwenen zijn. Bovendien, waarvoor is zo'n nieuwsberichtje goed? Lijkt me niet om de bezoekerscijfers op te halen. Ook niet omdat de foto's zo geweldig zijn...maar ik heb al vaker een ietwat negatief artikel over de politie op deze site gezien. Jammer, moet 'ie niet doen. Ga lekker fotograferen en een praatje maken met de hulpverleners, niks anders ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2010, 17:08:27
En leuk dat het hier nog even besproken wordt....  >:D


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2010, 17:18:57
Mooie tekst van een 12-jarige 112-kleuter.
Onee, helaas, het is van een NVJ-geaccrediteerde persfotograaf die al jaren in het 'vak' zit...

Overigens gaat het artikel aangepast worden heb ik vernomen...


Germen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2010, 17:45:59
"Even een zijsprong" maar volgens mij heeft die agent zijn wapen ook niet geborgd in zijn holster?  ^-^


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2010, 17:53:36
Overigens gaat het artikel aangepast worden heb ik vernomen...

Is inmiddels gebeurd:

Citaat
Blauw op straat achter die Boom  
  
foto Foto Miché  
Hilversum - 14-05-2010
Vanavond werden er op de bosdrift vieren mensen bekeurd na deze waren op heterdaad waren betrap met een lasergun.

Reportagelink: http://www.112actueel.nl/cgi-bin/index.html?menu=zoeken&id=111000458551&web=link111000458551

Tekst van: © Foto Miché - Hilversum

 ::) ???


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2010, 17:55:54
Nog steeds nieuwswaarde nihil... Als hij er nou in zet waarom er daar überhaupt gelaserd wordt, er is tenslotte een reden voor.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2010, 17:59:47
"Even een zijsprong" maar volgens mij heeft die agent zijn wapen ook niet geborgd in zijn holster?  ^-^

Kan die hem sneller trekken.  :P


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2010, 18:13:50
Nog steeds nieuwswaarde nihil...
en het Nederlands nog minder...  :'(

Voor wie het niet snapt (en met dat niveau Nederlands is dat te begrijpen), dit wordt bedoeld:
Vanavond werden er op de Bosdrift vier mensen bekeurd nadat zij met een lasergun waren betrapt op het overtreden van de maximum toegestane snelheid.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2010, 18:16:45
Ook de eerder geplaatste reacties zijn nu volgens mij verwijderd. "Manipuleren van berichten" heet dat toch....?  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 19 mei 2010, 18:51:33
Mooie tekst van een 12-jarige 112-kleuter.
Onee, helaas, het is van een NVJ-geaccrediteerde persfotograaf die al jaren in het 'vak' zit...

Overigens gaat het artikel aangepast worden heb ik vernomen...

vandaar: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,39642.msg765840.html#msg765840 ;)