Salaris Ambulanceverpleegkundige

Auteur Topic: Salaris Ambulanceverpleegkundige  (gelezen 21257 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #10 Gepost op: 4 juni 2004, 07:16:33
Oh ja, voor ik het vergeet, die jongen die ik kende uit mijn verhaaltje heeft het overleefd en zelfs geen restverschijnselen, de artsen waren sprakeloos en wij met hun! :D
Eerste Hulp verlener Student HBO-V


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #11 Gepost op: 6 juni 2004, 01:03:13
EHBO-man ik zou zeggen. maak eerst je HBO-economie studie af daarna kan je altijd nog de HBO-V gaan doen, en bevalt de HBO-V of de zorg je niet dan kan je immers altijd terugvallen op je economiestudie. Wel zo fijn in onzekere tijden als deze. Zieken zijn er altijd dat is t probleem niet, maar of je t werk ook echt leuk blijft vinden blijkt altijd op de lange termijn. Met je motivatie is in ieder geval niets mis  ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


senseihomer

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 6 juni 2004, 01:55:42
Vind het een mooi verhaal en ik vind het een erg moedige beslissing

Maar ik weet zeker dat het het waard zal zijn,ik wens je veel strekte

Ik weet zeker dat veel te bereiken is als je maar doorzet

Ik denk dat wanneer je een iemands leven kunt redden,je daar geen geldbedrag tegenover kunt zetten

gr martien


bert

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 6 juni 2004, 08:20:10
Beste EHBOMAN

Ik zit een beetje in dezelfde situatie dan jou, maar dan omgekeerd. Ik ben eerste verpleegkunde gaan doen (in België, nvdr) om dan door te studeren voor SEH pleeg en ergens op de ambulance te kunnen gaan werken. Uiteindelijk heb ik zowel verpleegkunde als SEH afgewerkt en dan ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk misschien niet heel mijn leven datzelfde werk zou willen doen en dan ben ik maar gaan doorstuderen (ook een "economische" richting).

Dus mijn tip is dat je zorgt dat je dat economische diploma haalt, en dan HBO-V gaat doen. Je hebt dan veel meer kansen achteraf en als je op je 40ste de onregelmatige uren beu bent, kan je nog andere dingen gaan doen.
Het is maar mijn mening, maar ik zeg het, er zijn er niet veel bij wie de motivatie heel hun leven zo hoog blijft.


EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #14 Gepost op: 7 juni 2004, 08:50:46
Ha jongens,

Bedankt voor jullie reacties en tips. Het is misschien niet helemaal goed overgekomen, maar ik ga het komende jaar 2 studies doen. Ik ga dus gewoon mijn studie economie afmaken ( heb daarover met school hele goede regeling afgesproken). Dus ik maak het ook zeker af want ik vind 3 jaar opleiding weggooien zonder diploma echt zonde.

'Grt Johan ;D
Eerste Hulp verlener Student HBO-V


Loekie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2004, 12:25:50
Verstandige keuze!  ;)


Medic112

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 10 juli 2004, 10:16:05
Mijn nettosalaris als professioneel, polyvalent brandweerman met achtergrond van gegrad verpleegkundige met post-unief opleiding is 1500 euro netto, wel in belgië.


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2004, 21:18:08
en nu van de ambulance chauffeur ben ik wel weer benieuwd naar ;D en hier geld ook weer als er mensen zijn die het niet willen zeggen hoef het niet


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #18 Gepost op: 5 juni 2013, 21:24:26
Nu vraag ik me af wat het salaris is van een Belgische ambulancier in dienst van een privedienst (Of althans een indicatie)... je kunt daar namelijk niks over vinden op het internet.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #19 Gepost op: 6 juni 2013, 06:53:00
Meestal niets, of 20 euro vergoeding voor een dienst van 12 uur. t Zijn allen vrijwilligers.
Arts  www.alphalog.nl