Tweede nieuwe TS Almere

Auteur Topic: Tweede nieuwe TS Almere  (gelezen 2303 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Decibel

• Gast
Gepost op: 5 juni 2004, 11:37:58
Hierbij een foto van de tweede nieuwe TS voor Almere. Het is de 25644. Deze komt in Almere Buiten te staan.

dB

[verwijderd door de admin]

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2004, 17:02:22
Decibel,is dit voertuig ook te zien op de open dag?Ik zal er in ieder geval zijn ;D

Decibel

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2004, 20:18:37
Peter, in ieder geval een van de twee nieuwe TSīn Maar het is de bedoeling dat ze er beide zijn. De derde, de 25645 staat volgende week op de beurs in Hardenberg. Volgende week weet ik wat er precies komt. Reken ook mar op de nieuwe HV en de nieuwe VW Golf en Tauran.

dB

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2004, 15:39:35
open dag????

Decibel

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2004, 17:05:44
Rick,

Mijn eerste bericht op dit forum was een melding voor de opendag op 19 juni. Kijk maar eens op de evenementenkalender. Alle nieuwe voertuigen zullen aanwezig zijn, alleen de 25645 niet. Die staat komende week in Hardenberg op de beurs. Zowel de kzerne als de voertuigen zijn te bezichtigen op de opendag.

Kijk voor het programma en een routebeschrijving maar even op mijn site.

dB

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #5 Gepost op: 7 juni 2004, 22:06:37
Rick,

Mijn eerste bericht op dit forum was een melding voor de opendag op 19 juni. Kijk maar eens op de evenementenkalender. Alle nieuwe voertuigen zullen aanwezig zijn, alleen de 25645 niet. Die staat komende week in Hardenberg op de beurs. Zowel de kzerne als de voertuigen zijn te bezichtigen op de opendag.

Kijk voor het programma en een routebeschrijving maar even op mijn site.

dB
ik heb je site even bekeken,enne ik kom langs de 19e ;)
Leuke site trouwens :D

Bralo20

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 8 juni 2004, 13:45:20
Hierbij een foto van de tweede nieuwe TS voor Almere. Het is de 25644. Deze komt in Almere Buiten te staan.

dB

Mooie wagen.
Alleen vraag ik me af waarom jullie de wagen niet gewoon binnen plaatsen? ;D
Zo weinig plaats in de kazerne?

Mvg,

Decibel

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 8 juni 2004, 15:53:48
Bralo20,

Ik dacht eerst aan een belgenmop, maar bedacht me later dat je een normale reactie gaf als je niet weet hoe Almere is samengesteld. Even uitleggen, Almere bestaat uit een aatal stadsdelen. Drie daarvan hebben een brandweer kazerne. Die stadsdelen zijn Almere Stad, Almere Stad en..... Almere Buiten. De nieuwe auto komt niet buiten te staan in Almere, maar in de kazerne van Almere Buiten.  ;D ;D ;D. Ik hoop dat het nu duidelijk is hoe ik het bedoelde. Als je even naar de evenementen kalender gaat staat daar de melding van de opendag op 19 juni, inclusief een foto van de nieuwe kazerne. Op dit moment staan er vier voertuigen. Met de nieuwe TS komt dat op vijf, en dan zijn alle stallingsplaatsen bezet.

Groeten,

dB

Decibel

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 8 juni 2004, 16:01:51
Twee keer Almere Stad?  :o  ??? dat moet natuurlijk Almere Stad en Almere Haven zijn.

Sorry.

dB