A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 43402 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #100 Gepost op: 27 augustus 2010, 23:01:25
Enkele fotos doorgestuurd gekregen (ook in rotterdam),








Van wie heb je eigenlijk die foto's doorgestuurd gekregen????
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #101 Gepost op: 28 augustus 2010, 08:36:44
Op 0:53 wordt er een fotograaf aan de kant geduwd door de OVD!  >:(

Beknelling Stadhuisplein Rotterdam

Video: www.youtube.com/BasForLive001
Brandweer Papendrecht


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #102 Gepost op: 28 augustus 2010, 08:42:54
"Duwen" is een erg groot woord. Tevens liep hij voor mijn gevoel ook niet op meest logische plek met zijn cameraatje. Gewoon wegwezen daar. Koop een zoomlens..


Bart S

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 28 augustus 2010, 08:44:49
Op 0:53 wordt er een fotograaf aan de kant geduwd door de OVD!  >:(

Beknelling Stadhuisplein Rotterdam

Video: www.youtube.com/BasForLive001

Ik begrijp je 'smiley' niet helemaal. Die jongens lopen daar op dat moment net even in de weg terwijl er klaarblijkelijk snel iets uit de ambulance moet worden gehaald. Als ik het was geweest had ik ze ook even aan de kant geduwd, en dat is niets persoonlijks maar de hulpverlening gaat daar gewoon even voor. Ik kijk overigens met verbazing naar het grote aantal filmers en fotografen!


112Bemmel

  • Gast
Reactie #104 Gepost op: 28 augustus 2010, 12:21:30
Ik begrijp je 'smiley' niet helemaal. Die jongens lopen daar op dat moment net even in de weg terwijl er klaarblijkelijk snel iets uit de ambulance moet worden gehaald. Als ik het was geweest had ik ze ook even aan de kant geduwd, en dat is niets persoonlijks maar de hulpverlening gaat daar gewoon even voor. Ik kijk overigens met verbazing naar het grote aantal filmers en fotografen!
vind ik ook alleen hij had misschien wel ietsje zachter mogen duwen maar dan moet je daar maar niet lopen. dat is nou de kunst, mooie fotos maken zonder mensen in de weg te lopen.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #105 Gepost op: 28 augustus 2010, 12:36:18
Zachter duwen? Harder zou ik meer op zijn plaats vinden. Dat soort onnozele figuren belemmeren nou juist de HV-ers. En de serieuze fotograaf die niet in de weg loopt en wél weet hoe het hoort is vaak weer de dupe van dit soort apen. Wat mij betreft een typisch schoolvoorbeeld van hoe het niet moet!


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #106 Gepost op: 28 augustus 2010, 12:55:27
OVD heeft groot gelijk toppie O0 maare die ene gast loop daar wel vaak in de weg op dat filmpje ???


112Bemmel

  • Gast
Reactie #107 Gepost op: 28 augustus 2010, 12:56:57
Hij loopt wel erg in de weg ja. die zouden ze gewoon moeten weg sturen als hij zich niet normaal kan gedragen


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #108 Gepost op: 28 augustus 2010, 13:57:32
Nu weet ik niet wat er gebeurd is, maar hoe vaak ik ook kijk, ik haal niet iets van een boze reactie eruit. meer van jongen ik moet er even bij. wat me daarna wel weer opvalt is de fiets die in de weg staat voor de HV. weet niet van wie de fiets is. maar staat er ook niet handig
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #109 Gepost op: 28 augustus 2010, 14:15:57
Ik begrijp je 'smiley' niet helemaal. Die jongens lopen daar op dat moment net even in de weg terwijl er klaarblijkelijk snel iets uit de ambulance moet worden gehaald. Als ik het was geweest had ik ze ook even aan de kant geduwd, en dat is niets persoonlijks maar de hulpverlening gaat daar gewoon even voor. Ik kijk overigens met verbazing naar het grote aantal filmers en fotografen!

Dit is echt een verschrikkelijk filmpje om te zien. Aan alle kanten zie je fotografen en omstanders in de weg lopen. De OvD moet zich bijna een weg door de mensen slaan om bij de ambulance te kunnen komen en de HV kan niet doorrijden omdat één of andere sukkel z'n fiets middenop heeft gezet...

Nu begrijp ik wel dat hulpverleners zich af en toe ergeren aan de hoeveelheid fotografen en omstanders. In mijn omgeving zie je dit soort beelden (gelukkig) nooit, want dit is ronduit belachelijk. Als hulpverleners door toedoen van een grote hoeveelheid mensen in hun werkzaamheden belemmerd worden is voor mij de maat wel redelijk vol ::)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding