A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 43393 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #110 Gepost op: 28 augustus 2010, 16:57:50
Op 0:53 wordt er een fotograaf aan de kant geduwd door de OVD!  >:(


Wat is nou de bedoeling van het plaatsen van deze video? De fotograaf (die jij ook al te goed kent) aan de schandpaal nagelen ofzo?  ::)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #111 Gepost op: 28 augustus 2010, 17:00:32
Misschien een vraag aan Blauwie: wat wil je ermee zeggen en gezien de smiley, hoe zou jij het hebben gedaan?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #112 Gepost op: 28 augustus 2010, 17:56:57
Misschien een vraag aan Blauwie: wat wil je ermee zeggen en gezien de smiley, hoe zou jij het hebben gedaan?

Ik zou zelf sowieso niet tussen al die voertuigen door blijven lopen maar gewoon een stukje op afstand blijven staan en met mijn lens een stukje inzoomen voor de foto's.
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #113 Gepost op: 28 augustus 2010, 18:11:10
Wat is nou de bedoeling van het plaatsen van deze video? De fotograaf (die jij ook al te goed kent) aan de schandpaal nagelen ofzo?  ::)

Dat valt nou ook wel mee dat ik die kerel zo goed ken. Heb hem misschien drie keer in Rotterdam gezien maar nog nooit een praatje met hem gemaakt hoor!




Ik zou ook graag van jou willen weten wat de reden is geweest van het plaatsen van de volgende foto's:

Enkele fotos doorgestuurd gekregen (ook in rotterdam),








Vind dat ook een beetje vreemd want jij wist heel goed dat we met een groep mensen uit allerlei plaatsen van Nederland naar Rotterdam zouden gaan om daar een aantal kazerne's te bezoeken. Nou waren wij toevallig ook in de buurt van dat ongeval. Eerst zouden we daar niet heen gaan maar omdat ook de traumaheli van Rotterdam moest komen hebben we besloten om toch even te gaan kijken. De politie vond het ook niet erg dat we daar waren als we maar op die stoep bleven staan. Na afloop hebben we nog een goed gesprek gehad met de politie en het MMT. We hebben later ook nog samen met het MMT een groepsfoto gemaakt voor de heli, maar die foto heb je niet geplaatst of gekregen.

Vraag me ook wel af hoe jij aan die foto's gekomen bent!  :-\
Brandweer Papendrecht


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #114 Gepost op: 28 augustus 2010, 18:19:33
Wat is nou de bedoeling van het plaatsen van deze video? De fotograaf (die jij ook al te goed kent) aan de schandpaal nagelen ofzo?  ::)
Waarom aan een schandpaal nagelen? Het is de waarheid hij loopt in de weg! ikzelf zou niet tussen de wagens blijven lopen en lansg de kant staan om foto's te maken.

Maar waarom heb jij foto's geplaats die niet van jou zijn? en je had dan best erbij mogen vermelden van wie je die foto's hebt. Want ze zijn ook niet door diegene gemaakt!
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #115 Gepost op: 28 augustus 2010, 18:31:30
Op 0:53 wordt er een fotograaf aan de kant geduwd door de OVD!  >:(

Beknelling Stadhuisplein Rotterdam

Video: www.youtube.com/BasForLive001
ja moet die maar niet in de weg gaan staan met zn camera.wat vreselijk trouwens die muziek onder dat filmpje echt vreselijk :-X ??? :-X ::)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #116 Gepost op: 28 augustus 2010, 18:37:08
Graag on topic blijven en voor persoonlijke zaken: gebruik PM
 O0


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #117 Gepost op: 29 augustus 2010, 09:52:55
Graag on topic blijven en voor persoonlijke zaken: gebruik PM
 O0
x2
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #118 Gepost op: 29 augustus 2010, 12:10:51
is dat duwen? Ik vond dat deze HVer dit netjes deed, zo had ik het ook gedaan.
Hij probeerd hierin gewoon bij de deur te komen door er tussendoor te lopen. Denk niet eens dat hij zich hier van bewust in.
Iets met "Storm in een glas water" & "van een mug een olifant......
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Reactie #119 Gepost op: 30 augustus 2010, 21:02:55
ja moet die maar niet in de weg gaan staan met zn camera.wat vreselijk trouwens die muziek onder dat filmpje echt vreselijk :-X ??? :-X ::)

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond de muziek wel kunnen. Is volgens mij door de maker zelf gemaakt/ op maat gemaakt. Ik moest wel lachen, iedere keer als er een motoragent gefilmd werd deed de gitaar raar  :D