A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 43782 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

BvE

• Manschap A
  • Senior gebruiker
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #120 Gepost op: 30 augustus 2010, 21:40:25
Als ik dat filmpje bekijk zie ik rond 53 seconde 3 jongens, waarvan er 2 gewoon versuft staan te staan. Ik vind dat dit sowieso geen houding is maar dat is persoonlijk. Erger vind ik dat ze niet opletten wat er gaande is, jij vind het leuk om te fotograferen.. let dan wel een beetje op wat er gaande is. Want je weet dat je als fotograaf NOOIT in de weg moet lopen.

En voor de filmer, de fiets van 1:04 had je ook zelf weg kunnen halen als je weet dat de brandweer er langs moest.

Bengi

• P-GLM
  • Forum gebruiker
Reactie #121 Gepost op: 3 september 2010, 17:28:52
Wat mij opvalt (ben een leek hoor misschien is het standaard) is de hoeveelheid politie,

2 man te voet (zie in iedergaval geen auto)
2 bikers
2 te paart
1 motoragent,

standaard dat er zoveel op afkomt?
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #122 Gepost op: 3 september 2010, 17:50:10
Wat mij opvalt (ben een leek hoor misschien is het standaard) is de hoeveelheid politie,

2 man te voet (zie in iedergaval geen auto)
2 bikers
2 te paart
1 motoragent,

standaard dat er zoveel op afkomt?
Je ziet dat er veel publiek op afkomt, het is natuurlijk zaak om die mensen weg te houden. Ook is het de taak van de politie om te assisteren bij van alles. Is de ambulancebemanning bezig met een slachtoffer, dan kan de politie zich ontfermen over geschrokken bewoners of psychische slachtoffers.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #123 Gepost op: 4 september 2010, 08:09:22
Je ziet dat er veel publiek op afkomt, het is natuurlijk zaak om die mensen weg te houden. Ook is het de taak van de politie om te assisteren bij van alles. Is de ambulancebemanning bezig met een slachtoffer, dan kan de politie zich ontfermen over geschrokken bewoners of psychische slachtoffers.

Normaal komt er niet zoveel politie op af. Maar dit incident was tjdens de Bavaria City Race in het centrum van Rotterdam. Dan zit heel de stad toch al vol met agenten.

Aram Mukanay

• Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
Reactie #124 Gepost op: 30 november 2010, 21:10:53
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #125 Gepost op: 30 november 2010, 21:18:42
vreselijk zeg die figuren ::) ::) echt een vorm van de slechte verpesten het voor de goede met dat geschreeuw.

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #126 Gepost op: 30 november 2010, 21:24:18
Bontkraagje en petje, iets met stereotype?

Inderdaad jammer dat deze lui door de filmpjes van alle aanwezigen heen schreeuwen en ook zo schreeuwen naar de ambulancelui. Vind je het gek dat er zoveel ambulancepersoneel is dat liever niet gefilmd wordt..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #127 Gepost op: 30 november 2010, 22:05:56
A1 13-108 EN A1 13-124 MELDINGEN ONBEKEND
Video: 112hoofddorp

Inderdaad jammer van die jongens >:(
Maare is dit een sirene bug die ik bij laatste ambu hoor?

112Bemmel

• Gast
Reactie #128 Gepost op: 30 november 2010, 22:24:10
Volgend mij wel ja. Het zou wel raar zijn als hij zo hoort te gaan. Ik heb het al een keer eerder gehoord bij een politiebusje maar dat hoorde ook niet.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #129 Gepost op: 1 december 2010, 17:39:46
Volgend mij wel ja. Het zou wel raar zijn als hij zo hoort te gaan. Ik heb het al een keer eerder gehoord bij een politiebusje maar dat hoorde ook niet.

Als ik me niet vergis is dit claxoneren met ingeschakelde blauwe verlichting. Als de sirene aan staat en men drukt op de claxon gaat de sneller (en/of via het aparte voetpedaal)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !