0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Als ik me niet vergis is dit claxoneren met ingeschakelde blauwe verlichting. Als de sirene aan staat en men drukt op de claxon gaat de sneller (en/of via het aparte voetpedaal)
Weet niet of hij in het goede topic staat, ik waag maar een gok. Ik kwam dit filmpje op Youtube tegen:Had de filmer van dit filmpje niet beter het personeel er op kunnen wezen dat de schuifdeur nog open stond? Het kan natuurlijk ook niet opgevallen zijn.Graag jullie mening.
Bontkraagje en petje, iets met stereotype?Inderdaad jammer dat deze lui door de filmpjes van alle aanwezigen heen schreeuwen en ook zo schreeuwen naar de ambulancelui. Vind je het gek dat er zoveel ambulancepersoneel is dat liever niet gefilmd wordt..
ja dat ben ik met die pet en die kraag wat bedoel je?
Ik had even een vraagje aan de ambulance broeders,Ik zie vaak filmpjes van ambulances die met sirene's langs komen en mij lijkt het ook wel leuk om van die filmpjes te gaan maken (voor op mijn site), maar nou wou ik vragen wat jullie er van vinden als er mensen langs de weg staan om jou te filmen als je met spoed langs komt. Want zelf vind ik het nogal raar eigenlijk omdat jullie misschien wel levens moeten gaan redden en dan sta ik daar rustig langs de weg te filmen.
Ik snap de hele lol van het filmen niet, fotograferen is toch veel mooier? Daarnaast een professionele videocamera kost een pak meer dan een dikke DSLR met goede lenzen.