0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Beste <naam>,Hoewel filmen op de openbare weg is toegestaan, is het veroorzaken van gevaar of hinder op de openbare weg NIET toegestaan. Daarnaast moet je voorrangsvoertuigen (wat een ambulance met zwaailicht en sirene is) ten alle tijden voor laten gaan, met andere woorden: je moet er ruimte voor maken. Was ik bij de opname van dit filmpje in de buurt geweest, dan had ik proces verbaal opgemaakt voor artikel 5 van de wegenverkeerswet: het veroorzaken van gevaar of hinder. Het boetebedrag had in de honderden euro's gelopen. Het hinderen van hulpdiensten is niet iets om trots op te zijn. Laat me je een goed advies geven: volgende keer als je filmt, ga op de stoep staan en niet bij de stoeprand. Zorg ervoor dat het hulpverleningsvoertuig geen rekening met je hoeft te houden. Mensenlevens kunnen op het spel staan, en niet alleen dat van jou.
Beste <mijn gebruikersnaam>, Bij het filmpje wat ik heb opgenomen moet ik toegeven dat ik gevaarlijk gehandeld heb, zal er voortaan rekening mee houden. Het was ook niet bedoeld om ze te hinderen. Met vriendelijke groet, <naam>