0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Weinig brandweerkazerne / ambupost / politiebureau / enz te vinden...Ze zijn gewoon een incident aan het filmen / fotograferen Volgens mij zijn er ook wat 'ouderen' die met z'n allen een bus huren en langs diverse kazernes gaan om foto's van de voertuigen te maken. Wat is het verschil met deze fotografen die het blijkbaar op de fiets doen ipv een bus?
Als je bij kazerne Baan gaat staan dan weet je haast zeker dat je een aantal uitrukken te filmen krijgt. Als je in Rotterdam bij de overige posten gaat staan dan kan dat nog wel eens vies tegen vallen. Moet je op P2000 maar eens kijken hoeveel uitrukken ze dagelijks, gemiddeld, hebben. Ze gaan ook sporten/boodschappen/oriëntatie/enz waardoor ze bij een uitruk niet altijd vanuit de kazerne rijden. Ik zou met mijn camera niet bij bijv de Frobenstraat gaan staan (of ik moet mijn campingstoeltje / ligstoel meenemen )
Waarschijnlijk gaat het om dit soort filmpjes:&feature=relatedambulance die voor een A2 met piepende banden nog een extra rondje maakt...
Maar wie gaat ernou een A2 ritje filmen?:SKan ik hier wel blijven filmen met A2 en B-ritjes.
Maar dit is natuurlijk ook echt absurt! Logisch dat ze hier wat van zeggen natuurlijk!