A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 43414 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #60 Gepost op: 31 mei 2010, 18:39:41
Weinig brandweerkazerne / ambupost / politiebureau / enz te vinden...

Ze zijn gewoon een incident aan het filmen / fotograferen  :)

Volgens mij zijn er ook wat 'ouderen' die met z'n allen een bus huren en langs diverse kazernes gaan om foto's van de voertuigen te maken.  ::) Wat is het verschil met deze fotografen die het blijkbaar op de fiets doen ipv een bus?  ??? ::)

Die geven het ruim van te voren aan? Vragen een rondleiding etc. en gaan niet eens in de zoveel tijd bij dezelfde kazerne staan in de hoop dat er een uitruk komt..


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #61 Gepost op: 31 mei 2010, 18:46:11
Als je bij kazerne Baan gaat staan dan weet je haast zeker dat je een aantal uitrukken te filmen krijgt. Als je in Rotterdam bij de overige posten gaat staan dan kan dat nog wel eens vies tegen vallen. Moet je op P2000 maar eens kijken hoeveel uitrukken ze dagelijks, gemiddeld, hebben. Ze gaan ook sporten/boodschappen/oriëntatie/enz waardoor ze bij een uitruk niet altijd vanuit de kazerne rijden.  :) Ik zou met mijn camera niet bij bijv de Frobenstraat gaan staan (of ik moet mijn campingstoeltje / ligstoel meenemen ;D)


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #62 Gepost op: 31 mei 2010, 18:58:59
Waarschijnlijk gaat het om dit soort filmpjes:

&feature=related

ambulance die voor een A2 met piepende banden nog een extra rondje maakt...


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #63 Gepost op: 31 mei 2010, 21:50:43
Als je bij kazerne Baan gaat staan dan weet je haast zeker dat je een aantal uitrukken te filmen krijgt. Als je in Rotterdam bij de overige posten gaat staan dan kan dat nog wel eens vies tegen vallen. Moet je op P2000 maar eens kijken hoeveel uitrukken ze dagelijks, gemiddeld, hebben. Ze gaan ook sporten/boodschappen/oriëntatie/enz waardoor ze bij een uitruk niet altijd vanuit de kazerne rijden.  :) Ik zou met mijn camera niet bij bijv de Frobenstraat gaan staan (of ik moet mijn campingstoeltje / ligstoel meenemen ;D)

hahaha ben ik met je eens!

ik sta vaak bij baan  of rij gewoon rond in rotterdam.. ben zondag ook nar breslau gewest en brugwachter
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #64 Gepost op: 31 mei 2010, 22:55:07
Waarschijnlijk gaat het om dit soort filmpjes:

&feature=related

ambulance die voor een A2 met piepende banden nog een extra rondje maakt...

Maar dit is natuurlijk ook echt absurt! Logisch dat ze hier wat van zeggen natuurlijk!
Brandweer Papendrecht


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #65 Gepost op: 31 mei 2010, 22:58:46
Maar wie gaat ernou een A2 ritje filmen?:S
Kan ik hier wel blijven filmen met A2 en B-ritjes.


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #66 Gepost op: 31 mei 2010, 23:33:07
Als je bij kazerne Baan gaat staan dan weet je haast zeker dat je een aantal uitrukken te filmen krijgt. Als je in Rotterdam bij de overige posten gaat staan dan kan dat nog wel eens vies tegen vallen. Moet je op P2000 maar eens kijken hoeveel uitrukken ze dagelijks, gemiddeld, hebben. Ze gaan ook sporten/boodschappen/oriëntatie/enz waardoor ze bij een uitruk niet altijd vanuit de kazerne rijden.  :) Ik zou met mijn camera niet bij bijv de Frobenstraat gaan staan (of ik moet mijn campingstoeltje / ligstoel meenemen ;D)

dus als we iemand bij een brandweerkazerne op een campingstoel of ligstoel zien dan weten we welke goedaardige gek het is.
ik denk dan dat de brandweer eerst zonder ts naar buiten komt om jouw te bekijken dan andersom
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


112Bemmel

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 31 mei 2010, 23:43:17
Maar wie gaat ernou een A2 ritje filmen?:S
Kan ik hier wel blijven filmen met A2 en B-ritjes.
ik denk dat het zo ging;):
je weet niet met welke melding hij uit de post komt dan film je m, en dan blijkt n a2 maar omdat hij wegslipt voor de film komt hij toch op youtube O0 ;D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #68 Gepost op: 1 juni 2010, 06:42:05

Maar dit is natuurlijk ook echt absurt! Logisch dat ze hier wat van zeggen natuurlijk!

Maar is dit de fout van de filmers of de chauffeurs...? Ik denk toch echt de laatste.
Het zal mij aan mijn achterwerk roesten hoeveel mensen mij filmen als ik langs kom. Ik ga er niet anders voor doen want ik ben met een spoedrit bezig en dan ben ik al druk genoeg met andere dingen. Je kan je afvragen hoe interessant het is om iedere keer dezelfde ambu's te pakken die uitrukken. Pak ze onderweg op een kruising etc. Maar dat is meer voor de kijkers. Het is aan de chauffeur om daar professioneel mee om te gaan.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


wesley7890

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
  • www.youtube.nl/wesley7890
Reactie #69 Gepost op: 1 juni 2010, 08:57:10
Ik zie dat mensen niet/wel eens mee zijn met z'n groep
maar het gaat erom dat als ik op youtube kijk, zie ik alleen maar dezelfde video's, op de dezelfde plek.
en das minder.
en de posten/kazerne's vinden het ook minder.