Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten

Auteur Topic: Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten  (gelezen 27387 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #100 Gepost op: 5 juni 2010, 22:14:39
En daarom vraag ik het ook, zodat het juist hier komt te staan :) Ik kan er namelijk zo 1, 2, 3 niet iets over vinden op het net.

Niet? Heb jij hulp nodig van iemand om wat op het net te vinden..?! Nou, geef je woonplaats eens, dan zoekt ome Dinges voor je.  O0

yuri1984

• Forum gebruiker
Reactie #101 Gepost op: 6 juni 2010, 00:00:08
hier ook nog een leuke Politie deelt klappen uit

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #102 Gepost op: 6 juni 2010, 00:04:24
Okee...het lijdend voorwerp valt bij mij i.i.g. niet onder jeugd.. Maar, ben benieuwd wat anderen daarvan zeggen.  O0
(die figuur met die banjo (gitaar) circuleert al links en rechts op het forum)

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #103 Gepost op: 6 juni 2010, 00:04:40
Niet? Heb jij hulp nodig van iemand om wat op het net te vinden..?! Nou, geef je woonplaats eens, dan zoekt ome Dinges voor je.  O0

Sorry, ik ben gewoon geïnteresseerd en dacht dat het een leuk discussiepunt zou zijn :)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #104 Gepost op: 6 juni 2010, 00:07:15
Sorry, ik ben gewoon geïnteresseerd en dacht dat het een leuk discussiepunt zou zijn :)

Dat is het ook (nog steeds) dus de vraag blijft staan. Of ben je zelf al aan het googlen geslagen?  ;)

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #105 Gepost op: 6 juni 2010, 00:12:50
Dat is het ook (nog steeds) dus de vraag blijft staan. Of ben je zelf al aan het googlen geslagen?  ;)

Al voordat ik de vraag stelde :) Het kan zijn dat mijn googlekwaliteiten niet optimaal zijn, maar ik kan er niets over vinden, misschien dat een van de blauwe mensen er iets over kan zeggen?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #106 Gepost op: 6 juni 2010, 00:16:28
Al voordat ik de vraag stelde :) Het kan zijn dat mijn googlekwaliteiten niet optimaal zijn, maar ik kan er niets over vinden, misschien dat een van de blauwe mensen er iets over kan zeggen?

Als jij een van de zoektermen opgeeft samen met je woonplaats kom je best een heel eind. We gaan hier verder niet over in discussie; BOT. Anders via PM.

112WS18

• Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
Reactie #107 Gepost op: 7 juni 2010, 19:45:52
hier ook nog een leuke[/url]

Tja, ik vind hem terecht. Die jongen wilde hen gewoon uitlokken, dat zie je aan zijn reactie: "Dit word leuk".
Voor de rest heeft hij gewoon echt een hele bijdehande smoel. Hij begint met zeggen dat ze corrupt zijn etc.
en dat "Aap in uniform" Vind ik ook niet echt een passende reactie.
M.A.W.: Agent deelt terecht een klapt uit.

Gast48368

• Gast
Reactie #108 Gepost op: 8 juni 2010, 22:54:10
Ik vind het jammer dat er inhoudelijk zo weinig wordt gereageerd.  >:(

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #109 Gepost op: 8 juni 2010, 23:51:21
En daarom vraag ik het ook, zodat het juist hier komt te staan :) Ik kan er namelijk zo 1, 2, 3 niet iets over vinden op het net.

Bureau Jeugdzorg beslaat het leeuwendeel van alles met jeugd en daaromheen: http://www.bureaujeugdzorg.info/home/

Wat voor trajecten er vanuit de politie bestaan weet ik ook niet. Maar ik neem aan dat die ook korte lijnen hebben lopen met Bureau Jeugdzorg.