Is het een oplossing? En hoever ga je? Laat je je alleen uitschelden met als gevolg een schop onder z'n kont? Wat doe je als ie je een vuistslag geeft? Kortom.......waar eindigd dit?
Je hebt dus als agent geen mogelijkheden voor jochie's als deze?
En ik begrijp dat het heel wat rompslomp geeft als je zo'n jochie wel meeneemt, dus dit is makkelijker?
Bla bla bla... sorry hoor, maar als ik jou reacties zie voor een corrigerende schop onder de kont..... Politieagenten moeten in split-second beslissingen maken,en soms zijn dat goede en soms minder goede. Maar daar is men mens voor.
Tuurlijk zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden; je zou met die jongen voor een goed gesprek langs zijn ouders kunnen gaan, school, etc etc. Die jongen 'meenemen' schiet denk ik niet op, met zijn 8 jaar is het niet mogelijk om hem volgens het strafrecht voor zijn daad te straffen. Dan zul je als politie moeten gaan doorverwijzen naar hulpverleningsinstanties, jeugdzorg enz enz. En de vraag is of die jongen daarbij is gediend voor zo'n actie... Leert hij er dan van...?
Ik zie trouwens dat je ex-brandweervrouw bent.... nooit gehad dat je in de uitoefening van je werk ook een keer werd gehinderd en dat je wel eens wat hardhandiger dan anders wilde optreden?