KMAR & VOA

Auteur Topic: KMAR & VOA  (gelezen 5388 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 27 mei 2010, 16:03:43
Volgens mij is een militair verplicht om te melden dat hij of zij werkzaam is bij Defensie. Ik heb het namelijk al een aantal keren gehad in o.a. bekeuringssituatie's dat een militair uit zich zelf al aangeeft dat hij bij Defensie werkt.

Kan het niet zijn dat hij hoopt onder een bekeuring uit te komen......


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #11 Gepost op: 27 mei 2010, 16:16:10
Kan het niet zijn dat hij hoopt onder een bekeuring uit te komen......
Kan ook maar was er op de oude bon niet ook een vakje waarbij je moest aankruizen of iemand militair was?


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #12 Gepost op: 27 mei 2010, 16:23:27
Kan ook maar was er op de oude bon niet ook een vakje waarbij je moest aankruizen of iemand militair was?

Dat klopt, maar das al wel een heel tijd gelden(volgens mij een jaar of 10).

gr
Mike


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 mei 2010, 16:26:24
Mij zullen ze wel als militair herkennen, want als ik van het werk naar huis rij, dan zit ik in uniform ;D en mocht ik in burger reizen, dan meldt ik niet of ik wel of geen militair ben.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #14 Gepost op: 27 mei 2010, 16:52:30
Volgens mij is een militair verplicht om te melden dat hij of zij werkzaam is bij Defensie. Ik heb het namelijk al een aantal keren gehad in o.a. bekeuringssituatie's dat een militair uit zich zelf al aangeeft dat hij bij Defensie werkt.

Tsja, maar bij een aanrijding kan het zomaar zo zijn dat het lastig is om te praten.... pijn/bewusteloos etc, dan wordt het lastig om dat te melden....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 27 mei 2010, 17:00:53
Kan ook maar was er op de oude bon niet ook een vakje waarbij je moest aankruizen of iemand militair was?

Bij ons op de nieuwe bonnen ook ;)

Tsja, maar bij een aanrijding kan het zomaar zo zijn dat het lastig is om te praten.... pijn/bewusteloos etc, dan wordt het lastig om dat te melden....

Nee, dat snap ik ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #16 Gepost op: 27 mei 2010, 17:41:23
Het is puur speculatie hoor, ik denk dat de VOA Politie als eerste erbij kwam, bleek mede een militair betrokken te zijn, wie de schuldige was even buiten beschouwing gelaten.
Zij hebben vervolgens de KMar ingeschakeld. Surveillance-eenheid plus VOA.


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #17 Gepost op: 27 mei 2010, 20:30:57
Als mijn aanname klopt, kan de VOA KMar kennelijk waarnemen voor de regio. Maar wat ik mij dan afvraag is of (en waarom) de regio niet kan waarnemen voor de VOA KMar. Voorheen gebeurde dat wel, maar nu vliegt de KMar telkens hun eigen VOA in. Weet iemand hoe dat zit met militaire aangelegenheden; waarom het dan per sé de KMar moet zijn die onderzoek doet?

Je zal de plaats van de aanrijding (bv Rotterdam) maar hebben "bevroren" en moeten wachten op de VOA-KMar. Lekkere aanrijtijd vanuit Nieuw-Millingen. Dat is op straat niet te verkopen. Dan komt er toch echt een andere VOA terplaatse. Militair of niet.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #18 Gepost op: 27 mei 2010, 21:27:05
Dan zal het onderzoek in overleg worden gedaan door de TOD en door de VP RR en de zaak zal worden door gezet naar de Kmar voor het verder onderzoek en afwikkelen van de zaak.