Tot mijn grote terleurstelling lees ik in diverse bladen dat de conservatieve ehbo-besturen weer alles naar het oude bijbeltje willen hebben..
Artikeltjes als Modulair opleiden werkt niet bij vrijwillers in het reddingswezen. Of het college van deskundigen als spreekbuis van EHBO in nederland..
of Agnes Kant, die stompzinnige vragen stelt aan de minister van VWS over "de EHBO" , zoals vind u ook niet dat de kwaliteit van EHBO achter uit gaat.. sinds de privatisering..
Dat buitenlandse opleiders eigenlijk geweerd zouden moeten worden uit nederland..
werkelijk, en dat noemt zich een progressieveling.. zonder kennis van zaken domme dingen roepen..
*zucht* volgens Agnes is er maar 1 EHBO in nederland. en dat is dan OK..
De conservatieven slaan wild om zich heen.. zonder kennis van zaken..
In plaats dat we de kansen pakken die de nieuwe methode van opleiden biedt.. die de concurrentie bevorderen, met kwaliteitskeurmerken.. maar ook low-budget trainingen. wat de klant wil..
Er zijn nog steeds mensen die denken dat je beslist minsten 24 uur moet doen over een eerste hulp opleiding.. Terwijl met een 12 urige opleiding volgens een andere opleidingstechniek (vb MFA ), een veel betere kwaliteit en retentsie waarde heeft..
Zelf het Oranje Kruis erkend het MFA diploma, en dan roepen de conservatieven dit..
Ik hoop dat het de laatste stuiptrekkingen zijn..