Ik denk dat er pas echte efficentie gehaald gaat worden als het hele digitaal patientendossier, inclusief het digitaal rittenformulier en digitale monitoring gegevens bij elke SEH, waar men naar aanrijdend is en slim word geprojecteerd in de behandelkamer waar de patient word gebracht...
Natuurlijk kijkt iedereen die interventies moet doen, direct mee..
Deze techniek moet wat mij betreft niet gezien worden als een bedreiging, of op de pleeg zijn vingers kijken...
Dat deze techniek in de ambu komt, is erg goed.. Echter lang niet elke SEH, kan nog wat met die techniek.. Dus alle SEH waar mensen met de ambu naar toegebracht worden, moeten dan men de ontvangende infrastructuur worden uitgerust...
De wereld veranderd niet in 1 dag...
Maar dat dit soort technieken effectief kunnen zijn lijkt me logisch, echter als alles afhankelijk word van specifieke leveranciers oplossingen, dan hebben we nog een eind te gaan..
De ambu met corpuls, of andere merken kunnen ondanks dat ze over vergelijkbare functionaliteit beschikken, dan weer niet communiceren met de infrastructuur van de ontvangende SEH.. tja, misschien valt het mee hoor... Maar welke leverancier, heeft er belang bij, om ook iets klaar te maken voor zijn concurrent...