MMA (ANWB) alle nederlandse heli's?

Auteur Topic: MMA (ANWB) alle nederlandse heli's?  (gelezen 3365 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Gepost op: 24 juni 2004, 22:26:59
Op een aantal persoonlijke internetsites staat sinds kort te lezen dat de MMA (Medical Air Assistance), die nu met de Lifeliners 1 en 2 vliegt, ook de biedingen op de vluchten van Lifeliner-3 en 4 zou hebben gewonnen. Hiermee zouden alle vier de Nederlandse helistandplaatsen door de MMA/ANWB verzorgd worden.

Jammer genoeg vermeldt men als bron 'eigen informatie', maar is er nergens een persbericht te vinden of iets van officiële informatie.

Wie kan hier iets meer over vertellen, eventueel met een officiele link erbij?




Paul SEH

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2004, 19:27:44
Nog niets officieels van gehoord of gelezen.  8)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2004, 08:38:52
Niet om te zeuren hoor, maar moet het niet MAA zijn in plaats van MMA?

Christian


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2004, 13:01:22
Ik heb zelfs gehoord dat ze allemaal van de ADAC worden
Nurse powerrrrr


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2004, 14:22:29
Dit bericht klopt.
Alles wordt MAA, LL1/2 en deels 4 zijn al MAA, en LL3 komt daar nu als laatste ook bij.

Ik heb dit bericht o.a. via de basemanager van lifeliner 2 te horen gekregen.
Binnenkort hoor ik hier meer over.


Robert

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2004, 19:26:53
De ADAC heeft geboden bij de europeese aanbesteding en  wilde de uitvoering dor haar zustermaatschappij laten doen; de ANWB. Daar waren ze aanvankelijk in Groningen niet blij mee. Maar ja, wat kan je er aan doen als deze club de scherpste prjs kwalitiet biedt.