Ambulances bij het NRK

Auteur Topic: Ambulances bij het NRK  (gelezen 27928 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

frankj

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 7 april 2006, 21:07:18
die meen ik inderdaad, bedankt voor de correctie

PeterEde

• AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 20 juli 2006, 19:29:56
Alsublieft, zie hier de foto. Het is de afd Winterswijk

Verder staan er nog foto's van NRK ambu's in de topics Voertuigen in Line-Up opstelling en Plaats hier foto's van Chevrolet Ambulances onder het kopje Voertuigen, materieel & materiaal.
Geloof niet alles wat je denkt.

Luke

• Forum gebruiker
  • 't Is dansen op de gulden middenweg (acda&demunik)
Reactie #62 Gepost op: 20 juli 2006, 23:05:01
Wat voor soort bemanning bemant eigenlijk de in deze topic genoemde voertuigen? EHBO-ers, SIGMA, vpk-en, artsen?
HBO-verpleegkundige Anesthesieverpleegkundige Instructeur BLS-AED  Instructeur Eerste hulp Instructeur Eerste hulp bij Wateronge

Karim

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 20 juli 2006, 23:08:57
Bovenstaand voertuig vanuit 'n andere hoek :

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #64 Gepost op: 23 juli 2006, 00:39:57
Nou ik moet zeggen dat ze bij Afdeling Winterswijk een mooi ambu-tje gescoord hebben  ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #65 Gepost op: 30 juli 2006, 23:52:25
Nou ik moet zeggen dat ze bij Afdeling Winterswijk een mooi ambu-tje gescoord hebben  ;)

Als je het heel lief vraagt mogen we hem misschien wel een keer en rondje op het circuit in zandvoort mee nemen ;)

Ik zal dit weekend eens kijken of ik van de ambu's van zandvoort een paar fotos kan maken. Zal ik die ook even hier posten :-)
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

Ron-Almere

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 29 augustus 2006, 19:25:43
Ik zal dit weekend eens kijken of ik van de ambu's van zandvoort een paar fotos kan maken. Zal ik die ook even hier posten :-)

Nou liever van die mooie vrouwelijke blonde verpleegkundige die op die ambu werk :D

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #67 Gepost op: 29 augustus 2006, 19:45:29
Nou liever van die mooie vrouwelijke blonde verpleegkundige die op die ambu werk :D

Met het DTM zal ik kijken wat ik voor je kan doen  ::)
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

Ron-Almere

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 31 augustus 2006, 22:08:24
Met het DTM zal ik kijken wat ik voor je kan doen  ::)  

Ik zal m'n ogen ook openhouden, ben za/zo ook aan het werk. Maar ze zit op de GGD ambu >:(

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 1 september 2006, 00:08:16
Ik zal m'n ogen ook openhouden, ben za/zo ook aan het werk. Maar ze zit op de GGD ambu >:(

Je bedoelt dan zeker de GGD Haarlem, tja die blonde AVP heb ik in ieder geval nog niet op t circuit waargenoemn ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod