Ambulances bij het NRK

Auteur Topic: Ambulances bij het NRK  (gelezen 27935 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #70 Gepost op: 1 september 2006, 19:50:08
Je bedoelt dan zeker de GGD Haarlem, tja die blonde AVP heb ik in ieder geval nog niet op t circuit waargenoemn ;)

Ze zit met enige regelmaat in Zandvoort, en idd GGD :)

Lars Carree

• Forum gebruiker
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #71 Gepost op: 1 september 2006, 22:05:10
En ze heet Ria....

Kanarie

• Gast
Reactie #72 Gepost op: 1 september 2006, 22:57:05
Heren... ::)

Ron-Almere

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 2 september 2006, 19:40:47

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 2 september 2006, 19:53:00
Nu maar weer terug on topic? ::)
Nurse powerrrrr

Ron-Almere

• Gast
Reactie #75 Gepost op: 4 september 2006, 23:24:30
Nouja moesten even wat info delen he ::)

DanielB

• Gast
Reactie #76 Gepost op: 1 november 2006, 23:03:26
Met dank aan Patries en PeterEde twee fotootjes. De Chevrolet wordt volgensmij in het dagelijkse leven gewoon als ligtaxi gebruikt en kan eventueel ook als ambulance ingezet worden, wat de bestuurder mij vertelde. Of dat zeker weten zo is, weet ik niet. De Chevrolet had tijdens de inzet in Nijmegen een magneetplaat waarop aangeduid stond dat hij door het NRK werd gebruikt.

De reden dat ze alleen blauwe striping hebben is omdat ze zogenaamd secundaire functies hebben en niet onder de dagelijkse werkzaamheden van de CPA vallen. (bron: ambulancestriping.nl)

Het kan sommigen al opgevallen zijn, ik ben razend enthousiast over de inzet in Nijmegen ondanks dat de problemen. Ik heb het er wel qua werk enzo naar mijn zin gehad! En zit te wachten op de voordetachering van volgend jaar!

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 2 november 2006, 01:03:48
Met dank aan Patries en PeterEde twee fotootjes. De Chevrolet wordt volgensmij in het dagelijkse leven gewoon als ligtaxi gebruikt en kan eventueel ook als ambulance ingezet worden, wat de bestuurder mij vertelde. Of dat zeker weten zo is, weet ik niet. De Chevrolet had tijdens de inzet in Nijmegen een magneetplaat waarop aangeduid stond dat hij door het NRK werd gebruikt.

http://i12.photobucket.com/albums/a250/patries1983/4daagse%20nijmegen/Dsc03923.jpg
http://i60.photobucket.com/albums/h11/peterrijkse/NRK/IMG_1380.jpg

De reden dat ze alleen blauwe striping hebben is omdat ze zogenaamd secundaire functies hebben en niet onder de dagelijkse werkzaamheden van de CPA vallen. (bron: ambulancestriping.nl)

Het kan sommigen al opgevallen zijn, ik ben razend enthousiast over de inzet in Nijmegen ondanks dat de problemen. Ik heb het er wel qua werk enzo naar mijn zin gehad! En zit te wachten op de voordetachering van volgend jaar!

Peter en ik kennen elkaar wel, kennen we jou ook?
Overigens is die chevrolet ambulance van SFS deze verhuren ambulances en brandweerwagens, het is dus geen ambulance van het rode kruis of van een ambulancedienst (wel geweest overigens)
Nurse powerrrrr

DanielB

• Gast
Reactie #78 Gepost op: 2 november 2006, 18:34:00
Peter en ik kennen elkaar wel, kennen we jou ook?
Overigens is die chevrolet ambulance van SFS deze verhuren ambulances en brandweerwagens, het is dus geen ambulance van het rode kruis of van een ambulancedienst (wel geweest overigens)

Jullie zijn niet toevallig het Vierdaagse stelletje (dat op het podium geroepen werd)? Anders was ik dat onderkruipseltje met het paarsachtige haar... Denk dat dat wel tussen al dat volk het beste unieke kenmerk bij mij is geweest daar ;)... Ik heb overigens ook tijdje t-shirt uit staan delen op de zondag en maandag.

Heb wat lopen editten in mijn bericht en toen het bericht opnieuw geschreven. Daarin stond wel dat ie van SFS was :)

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 2 november 2006, 20:09:48
Jullie zijn niet toevallig het Vierdaagse stelletje (dat op het podium geroepen werd)? Anders was ik dat onderkruipseltje met het paarsachtige haar... Denk dat dat wel tussen al dat volk het beste unieke kenmerk bij mij is geweest daar ;)... Ik heb overigens ook tijdje t-shirt uit staan delen op de zondag en maandag.

Heb wat lopen editten in mijn bericht en toen het bericht opnieuw geschreven. Daarin stond wel dat ie van SFS was :)

AAAAHHH nee dat waren wij niet, we zijn geen stelletje ;-)
Geloof dat jij jou wel heb zien lopen jah! ;-)
Nurse powerrrrr