0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
AAAAHHH nee dat waren wij niet, we zijn geen stelletje ;-) Geloof dat jij jou wel heb zien lopen jah! ;-)
Met dank aan Patries en PeterEde twee fotootjes. De Chevrolet wordt volgensmij in het dagelijkse leven gewoon als ligtaxi gebruikt en kan eventueel ook als ambulance ingezet worden, wat de bestuurder mij vertelde.De reden dat ze alleen blauwe striping hebben is omdat ze zogenaamd secundaire functies hebben. (bron: ambulancestriping.nl)
De Chevy heeft de oude striping van de RAV IJssel Vecht, de ambulancedienst waarvan hij is geweest.
Nee, zoals ik aangaf was dit de oude striping van de RAV IJssel Vecht. Dit was nog voor de BiZa-striping. Je ziet het verschil in striping tussen Chevy (RAV IJssel Vecht) en de MB (BiZa) op de foto van Patries die je geplaatst hebt.
Je bedoelt dat de Chev maar drie blauwe strepen heeft, terwijl de MB van kop tot begin van de deur gestriped is? (en dat de striping op de motorkap bij beide aan een andere kant zit)
http://www.icarus-benelux.com/images/chevy.jpgVolgensmij is deze van een NRK-afdeling in de buurt van Winterswijk... Een ambulance die niet primair ingezet wordt, hoort toch volgens de richtlijnen blauwe striping te hebben?
De secundaire striping is inderdaad blauw. Hier hebben ze als het ware de secundaire striping weggelaten, waardoor rood overblijft.Maar er staat 'ICARUS Benelux' op. Van hun site is ook de foto gelinkt. Dan zal die dus niet van het RK zijn lijkt me