5 oktober 2010; Congress Oppervlakte Redding, Moderne kijk op waterongevallen

Auteur Topic: 5 oktober 2010; Congress Oppervlakte Redding, Moderne kijk op waterongevallen  (gelezen 1600 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Ik kreeg vandaag de uitnodiging voor het Congresdag Oppervlakteredding,

Moderne kijk op waterongevallen op 5 oktober 2010 welke gehouden word op de locatie vanDutch Water Dreams in Zoetermeer..

Kijk eens op oppervlakteredding.eu



Gekoppeld aan de kalender.




bendelange

  • Reddingshonden geleider, EHV RK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116
    • Reddingshonden in Nederland
Het kost wel 145 Euro ex BTW en is bedoeld voor:
Citaat
Tot de doelgroep van het congres behoren beleidsmakers en (operationeel) leidinggevenden van brandweerkorpsen uit Nederland en Vlaanderen. Daarnaast richt het congres zich op reddingsbrigades en vertegenwoordigers van ministeries, Rijkswaterstaat en de waterschappen.
Niet direct voor de meeste leden van dit forum bedoeld denk ik.


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Het kost wel 145 Euro ex BTW en is bedoeld voor:Niet direct voor de meeste leden van dit forum bedoeld denk ik.

Jawel hoor, genoeg (bestuurs)leden van reddingsbrigades alhier, maar de meesten reageren alleen veilig in hun eigen hokje: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/board,12.0.html
En oppervlakteredding is een brandweertaak, dus ook voor hen volgens mij een belangrijk onderwerp.  O0
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Ik begrijp dat er toch een flink aantal mensen van dit forum, aanstaande dinsdag naar dit congres gaan...

Ik zal er ook zijn, wie ga ik daar allemaal ontmoeten..


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Ik begrijp dat er toch een flink aantal mensen van dit forum, aanstaande dinsdag naar dit congres gaan...

Ik zal er ook zijn, wie ga ik daar allemaal ontmoeten..

Helaas krijg ik het niet gecombineerd met mijn werk. Anders had ik trouwens wel wat meer informatie willen hebben voor ik had besloten om te gaan. Vind het altijd wel prettig als sprekers (en hun onderwerp) enigszins toegelicht worden in het programma, bijvoorbeeld door een link naar een LinkedIn-profiel of een korte 'paper' van hun hand.
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch