Aanstellingseisen en uitrusting GHOR functionarissen

Auteur Topic: Aanstellingseisen en uitrusting GHOR functionarissen  (gelezen 2315 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Gepost op: 17 december 2004, 23:05:34
Weet iemand wat de opleidingseisen zijn voor GHOR functionarissen?
En de uirusting in de voertuigen? Ik kan 't ook navragen bij een GHOR, maar jullie weten zoveel! ;)

Christian




rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #1 Gepost op: 23 december 2004, 21:45:03
welke functinarissen binnen de ghor er zijn er zoveel en hebben allemaal een eigen taak en uitrusting?


logistiek

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2005, 16:36:31
he hallo christian, dit is voor bijna iedere regio verschillend weet je,de een wilt er wat meer in als de ander bv AED delen van nederland hebben bv al c2000 andere weer niet , bij ons hebben alle voertuigen (ook de ambulances) een vluchtmasker aan boord, hier zijn wij een van de weinige regios mee trouwens, maar dat ter zijde, dus je kunt aan een hele waslijst komen met materialen die in voertuigen gaan.

groet
logistiek :D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2005, 18:54:55
Ha Logistiek, da's lang geleden! ;)
Er moet toch wel een standaarduitrusting zijn in OvD-G, CvD-G, HS-GHOR, RGF voertuigen zijn? Oké, er zal wel specifieke dingen bij sommige regio's zijn toegevoegd, maar een basis is er toch wel?
En Rick, sorry, ik heb nog niet gereageerd. De functionarissen waar het bij mij omgaat zijn: OvD-G, CvD-G, RGF, HS-GHOR (hoofd sectie GHOR), OL (operationeel leider), GAGS (geneeskundig adviseur gevaarlijke stoffen), HBC (hoofd behandel centrum), HCPA (hoofd centrale post ambulancevervoer) , HGN (hoofd gewonden nest), LPF (loods postfunctionaris), LS-GNK (liason GHOR). Lijkt best veel, van veel zal er ook geen omschrijving zijn, maar er moet ergens toch wel wat zijn? In Zeeland heb ik wel eens een omschrijving van de SIGMA gehad, nou keurig, zoiets zoek ik dus. ;)

Christian


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2005, 23:26:53
Al die afkortingen, je zou ze toch weer bijna vergeten.
 :D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2005, 10:13:06
Al die afkortingen, je zou ze toch weer bijna vergeten.
 :D

Wat je zegt ik moest weer heel diep graven bij sommige hoor ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #6 Gepost op: 8 januari 2005, 10:55:00
Haha, ik ken de meeste wel, maar heb er toch ff m'n basisboek GHOR bijgepakt! ;D

Christian