P2000

Auteur Topic: P2000  (gelezen 11116 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Febb

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 augustus 2004, 13:24:03
Heb hem even samengevoegd in de daarvoor bestemde categorie, Febb. ;)

greetz,

Ronald


Ik was hem al kwijt............maar ben al een heel stuk wijzer geworden (ook mijn dank aan Peter)........ ;D
Toch lees ik nog verschillende meningen, is het dus toch nog verstandig nog niet tot aanschaf van een P-2000 pieper over te gaan??

Febb


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 16 augustus 2004, 17:18:32
Toch lees ik nog verschillende meningen, is het dus toch nog verstandig nog niet tot aanschaf van een P-2000 pieper over te gaan??

Gisteren schreef ik nog een verhaaltje op het brandweer-pikbord :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=10&i=31413&t=31406

Hier kwam overigens 1 'vreemde' reaktie op die inmiddels verwijderd is, daarom zijn de overige reakties wellicht niet even duidelijk...

Groeten, Peter.


Febb

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2004, 14:52:21
Ik heb je verhaaltje gelezen Peter, ik denk dat ik het voorlopig maar bij de BMD pieper houdt totdat de korpsen die ik uitluister zijn overgestapt.  ;D

Misschien is het voor mij eerst een goed idee om over te gaan naar een pieper die in ieder geval een memorie-functie heeft, heb erg vaak dat ik thuiskom en hoor dat BRW weg is......alleen weet ik dan niet waarheen en wanneer.......... :(

Febb


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #13 Gepost op: 4 september 2004, 11:02:16
nou mensen ik heb er ook eindelijk ééntje ik heb de Apollo gold dus ik kan nu ook mee praten ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #14 Gepost op: 13 september 2004, 08:36:42
Ik heb net het advies gekregen nog even te wachten met de aanschaf van een P2000 pager omdat het huidige aanbod pagers omgebouwde bestaande pagers betreft, niet speciaal bedacht voor het p2000 systeem. Er zijn nu pagers in ontwikkeling (begin 2005) met veel meer mogelijkheden, waterdicht, groot display, harder geluid, groter geheugen en oplaadbaar.

Henk


Kevke

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 13 september 2004, 16:31:09
Ik heb net het advies gekregen nog even te wachten met de aanschaf van een P2000 pager omdat het huidige aanbod pagers omgebouwde bestaande pagers betreft, niet speciaal bedacht voor het p2000 systeem. Er zijn nu pagers in ontwikkeling (begin 2005) met veel meer mogelijkheden, waterdicht, groot display, harder geluid, groter geheugen en oplaadbaar.

Henk

Henk, van wie heb je dit advies gehad?
Ik geloof niet dat de pagers van Apollo (resp. Jupiter en Mercurius) omgebouwde pagers zijn speciaal voor P2000. P2000 is immers gebasseerd op het flexprotocol en dit systeem draait in Amerika al jaren. Het is gewoon een kwestie van de juiste frequentie en capcodes programmeren.

Met de pagers die in ontwikkeling zijn doel je waarschijnlijk op de Infostream. Ik denk niet dat deze pagers op de vrije markt komen maar alleen voor de beschikbaar worden voor de hulpdiensten.

Greetzzz,
Kev.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #16 Gepost op: 13 september 2004, 19:49:08
Ik wil niet dat mijn bron "opdroogt", dus ik noem hier de naam niet, maar z'n bedrijf  is verantwoordelijk voor het onderhoud van de apparatuur van de brandweer in een flink deel van Nederland. Mijn huidige alarmonvangers (Motorola BMD en Bosch) komen daar ook vandaan.

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 13 september 2004, 19:58:05
Ik wil niet dat mijn bron "opdroogt", dus ik noem hier de naam niet, maar z'n bedrijf  is verantwoordelijk voor het onderhoud van de apparatuur van de brandweer in een flink deel van Nederland. Mijn huidige alarmonvangers (Motorola BMD en Bosch) komen daar ook vandaan.

Henk
hum,dan weet ik geloof ik wel wie je bron is ;D
Als ik het goed heb zitie ook in Huizen ;)


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #18 Gepost op: 14 september 2004, 00:14:50
Ohh vertel...... hahahaha

We zijn benieuwd hoor.

Ach we blijven het op de voet volgen, wat en welke pager het word, we zien het wel......

We hebben nooit met rotzooi gewerkt dus nu ook niet...

/\/\ario


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #19 Gepost op: 14 september 2004, 12:08:19
Ik wil niet dat mijn bron "opdroogt", dus ik noem hier de naam niet, maar z'n bedrijf  is verantwoordelijk voor het onderhoud van de apparatuur van de brandweer in een flink deel van Nederland. Mijn huidige alarmonvangers (Motorola BMD en Bosch) komen daar ook vandaan.

Voor zo'n bedrijf heb ik ook gewerkt en dat bedrijf houdt zich momenteel ook met P2000 bezig. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat je bedoelt. De enige pager die momenteel specifiek voor P2000 wordt aangepast dat is de Infostream, maar of dat nu een ideale hobbypager is..... Ik zou gewoon een Apollo kopen, als je het mij vraagt (en ik ben veeleisend ;) ) zou dat ook een prima pager voor de brandweer zijn.

Groeten, Peter.