GRIP 1 Grote brand Zilkerduinweg - De Zilk 20-06-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand Zilkerduinweg - De Zilk 20-06-2010  (gelezen 3053 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

whyllum

  • BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 211
Reactie #10 Gepost op: 21 juni 2010, 00:13:17
Dat is de COH. Het leuke is dat die regelmatig (jn dit geval weet ik het niet) een behoorlijk stuk door Haaglanden rijdt voordat hij de plek van bestemming rijdt en dan ook nog eens pal langs de deur van de kazerne Leidschendam-Voorburg. Regiogrenzen lopen niet altijd even logisch en men is uiteraard ook afhankelijk van de wegen die de snelste route opleveren :) Maar het gaat dus om de COH, daarvan staat er over het algemeen maar 1 per regio dus in sommige gevallen moet die een aardig eindje kachelen voordat hij (of zij) ter plaatse is...
Gouda rijdt via de N207 (Alphen-Leimuiden) aan naar dit incident en komt not even near Haaglanden in dit geval. Met Prio1 zéker geen uur rijden, al helemaal niet op dit tijdstip. Ik schat hooguit drie kwartier, routenet geeft 40 minuten aan, dus waarschijnlijk sneller.


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2010, 01:18:50
Twee fototjes van mijn kant:





BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2010, 01:36:01
Gouda rijdt via de N207 (Alphen-Leimuiden) aan naar dit incident en komt not even near Haaglanden in dit geval. Met Prio1 zéker geen uur rijden, al helemaal niet op dit tijdstip. Ik schat hooguit drie kwartier, routenet geeft 40 minuten aan, dus waarschijnlijk sneller.

Volgens mij zijn ze ook 10 minuten ter plaatse geweest en toen omgekeerd richting Nieuwkoop  O0


TVBlock

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2010, 01:49:48
Grote brand De Zilk

De Zilk- Op de Zilkerduinweg is zondagavond een grote brand uitgebroken. De brand werd rond 23.00 uur ontdekt. De brandweer is met groot materieel uitgerukt. Meer informatie volgt.

Een woordvoerster van de brandweer meldt dat het om een opslagloods zou gaan waar Tv-toestellen staan.

Een persoon is behandeld voor rookinhalatie.

Bron: RTV West
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/42348
TV Block