8 september 2010, 112Dag Leidschendam-Voorburg (ZH)

Auteur Topic: 8 september 2010, 112Dag Leidschendam-Voorburg (ZH)  (gelezen 1687 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Gepost op: 22 juni 2010, 14:45:55
Op Woensdagmiddag 8 September houden de brandweer en Politie van Leidschendam-Voorburg de jaarlijkse 112-Dag. De dag begint om 13.00 en eindigt om 17.00. De locatie is Prins Bernardlaan te Voorburg.

Meer info volgt.....

Gekoppeld aan de kalender.


Met Vriendelijke Groet.....


fotoro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #1 Gepost op: 3 september 2010, 22:53:31
Hoi, is er al meer info? Het is al bijna!


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #2 Gepost op: 4 september 2010, 21:16:15
L’DAM-VOORBURG - Woensdagmiddag 8 september is het weer zover. Dan vindt het 112 feest plaats in de gemeente. Het feest vangt aan om 13.00 uur en zal duren tot ongeveer 17.00 uur. Voor alle belangstellenden is er op het evenemententerrein, gelegen aan de Prins Bernhardlaan ter hoogte van het Noteboompark veel te zien en te beleven. Politie, brandweer en de andere hulpdiensten tonen de voertuigen die bij de hulpverlening gebruikt worden. Ook wordt er een uitleg gegeven omtrent de werking van die voertuigen. Verder worden er diverse demonstraties gegeven. De paarden van de politie, de bikers en zelfs de traumahelikopter zullen er zijn.

Meer info is er voorlopig niet....

Grtz,
Marcel


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #3 Gepost op: 8 september 2010, 20:07:26
Ik heb heel wat fotografen gezien vandaag op dit feest,
Nu zou ik willen vragen als er een fotograaf hier meekijkt die daar aanwezig was of die me ff een PM wil sturen.
Met Vriendelijke Groet.....


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4 Gepost op: 8 september 2010, 23:01:53
Ik heb heel wat fotografen gezien vandaag op dit feest,
Nu zou ik willen vragen als er een fotograaf hier meekijkt die daar aanwezig was of die me ff een PM wil sturen.
Voor de foto's?

Leidschendam-Voorburg - Een vaste traditie inmiddels, het 112-feest georganiseerd door de hulpdiensten uit de gemeente Leidschendam-Voorburg. In de even jaren op het veld in het Noteboompark in Voorburg en in de oneven jaren in de kazerne van de brandweer en op het politiebureau.





Foto's: Ricardo Bonsang (Regio15)

Voor het hele artikel en een heleboel leuke fotos zie www.Regio15.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #5 Gepost op: 8 september 2010, 23:07:37
Ik heb heel wat fotografen gezien vandaag op dit feest,
Nu zou ik willen vragen als er een fotograaf hier meekijkt die daar aanwezig was of die me ff een PM wil sturen.

Je hebt een PM :-)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)