P2000 testen en pagers

Auteur Topic: P2000 testen en pagers  (gelezen 2942 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Gepost op: 22 juni 2004, 22:25:57
Hallo,

Momenteel wordt er druk getest op P2000 door verschillende regio's en met verschillende pagers. Voor zover ik weet wordt er momenteel getest in :

- Utrecht
- Noord-Holland-Noord
- Drenthe
- Groningen
- IJsselland ?

Ik ben nu op zoek naar mensen die getest hebben, aan het testen zijn of nog moeten testen om mij wat te vertellen over de gebruikte pager en de ervaringen aangezien ik een vervolgartikel over P2000 wil schrijven met daarin een overzicht van de verschillende pagers en de huidige ervaringen.

Mensen uit de reeds operationele regio's Amsterdam en Limburg-Zuid mogen zich ook melden  ;)

Groeten, Peter.




zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2004, 01:17:18
zoals ik al reeds gemeld heb zijn wij de infostream(op battery) aan het testen, maar of hij is geweldig slecht, of de zender staat nog steeds uit, nog steeds veel ruis.

we zullen woensdag proberen uit te vinden wat er aan de hand is, we zien de testcode er nog wel steeds uitgaan op de P-2000 monitor.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2004, 02:08:20
wij gaan binnenkort testen,als het zover is geef ik je wel een seintje Peter ;)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2004, 02:41:44
we zullen woensdag proberen uit te vinden wat er aan de hand is, we zien de testcode er nog wel steeds uitgaan op de P-2000 monitor.

Dat klopt, de verschillende P2000 monitors bevinden zich op of een andere (gunstigere) lokatie, of ze luisteren op de Amsterdamse frequentie. Jullie moeten gewoon eens contact opnemen met de ITO. Het blijkt dat ze een paar dagen terug de zenders uit hebben gezet ivm een update en volgens mij zijn ze vergeten om ze weer aan te zetten. Helaas typisch ITO en erg jammer met het oog op deze testen...

Ik ben nu op zoek naar mensen die getest hebben, aan het testen zijn of nog moeten testen om mij wat te vertellen over de gebruikte pager en de ervaringen aangezien ik een vervolgartikel over P2000 wil schrijven met daarin een overzicht van de verschillende pagers en de huidige ervaringen.

Hierbij ben ik dan benieuwd naar :

- De betreffende regio
- Het merk/type pager
- De voor- en nadelen van dit apparaat
- De ontvangstkwaliteit (gemiste berichten?)

En eventueel een foto (hoge kwaliteit) van een pager met een alarmering erop.

Groeten, Peter.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #4 Gepost op: 23 juni 2004, 10:18:42
Ja, ik zou ook wel willen weten welke pagers er goed werken en welke niet!

En komt dat artikel weer in Incident peter?

Groetjes,  Jeroen


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2004, 13:33:25
Beste Peter,

Het ISC, (2003=ITO) draaid het project C2000 en P2000 niet meer. Er is een aparte projectorganisatie hiervoor opgericht, dat rechtstreeks onder binnenlandse zaken draaid.

Het beheer van de zenderparken, gebeurd meestal nog wel door ISC-medewerkers.. en ISC zal wel weer de beheersorganisatie worden., maar het project en releases vallen rechtstreeks onder het BIZA projectbureau.

En ja, de communicatie tussen de verschillende afdelingen en projectbureau. is nog niet optimaal. :(


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2004, 17:05:34
Het ISC, (2003=ITO) draaid het project C2000 en P2000 niet meer. Er is een aparte projectorganisatie hiervoor opgericht, dat rechtstreeks onder binnenlandse zaken draaid.

Dat ITO tegenwoordig ISC heet is mij (uiteraard) bekend, maar ITO blijft toch een bekendere afkorting en bovendien weet iedereen dan precies wie ermee bedoeld wordt.

Overigens wordt het netwerk nog steeds gemonitord en beheerd door de ITO. Als er ergens zenders of clusters uit staan dan zijn zij de enige verantwoordelijke.

Groeten, Peter.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2004, 19:33:04
peter, als het bericht wat hier voor staat, zoals dat in de pieper staat voldoende is, wil ik hem wel op een hogere resolutie maken, ik kan max 1800x1200 maken
staat nu alleen Zon 20 Jun in en nog wel Testbericlp.
Nemo me impune lacessit


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2004, 23:40:53
peter, als het bericht wat hier voor staat, zoals dat in de pieper staat voldoende is, wil ik hem wel op een hogere resolutie maken, ik kan max 1800x1200 maken staat nu alleen Zon 20 Jun in en nog wel Testbericlp.

Bij gebrek aan daadwerkelijke alarmeringen op een Infostream is een testbericht prima ;)

Groeten, Peter.