GRIP 2 Zeer grote brand Bakkerij Bart Lange Bisschopstraat - Deventer 30-06-2010

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand Bakkerij Bart Lange Bisschopstraat - Deventer 30-06-2010  (gelezen 19144 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Wederom via Twitter (www.twitter.com/inastrating )

inastrating   (23:36)
#deventer #bakkerbart Gerucht: één zwaargewonde met ernstig brandletsel afgevoerd (bron: publieksreactie RTVOost, hr Roeff)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


DJSmiley

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Op Google maps kun je prima de straat zien. Als ik het zo zie gok ik dat de straat zo'n 7 meter breed is.. 10 nieteens... dus dat is erg krap daar..


jeroenb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Ademlucht raakt op...

23:38:03   30-06-10      GROUP-1   Prio 1 Regiovoorraad Ademlucht uitrukken naar de Brink  in Deventer
   

(Off-topic: Apeldoorn?) of ABH uit Twente, ter plaatse flessen vullen
Uit Zwolle, maar ben een Tukker


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Apeldoorn heeft ook een ABH staat waarschijnlijk dichterbij!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Op http://www.bing.com/maps kan je het in 2,5D zien.  ;)



Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Volgens ooggetuigenverslag op RTV oost (van ogenschijnlijk de melder) die de bewoner/ eigenaar heeft gesproken, zou die in slaap zijn gevallen met kaarsjes aan.... :-\
www.rtvoost.nl en dan de livestream rechts op de pagina (onderste)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Wederom via Twitter (www.twitter.com/inastrating )

inastrating   (23:36)
#deventer #bakkerbart Gerucht: één zwaargewonde met ernstig brandletsel afgevoerd (bron: publieksreactie RTVOost, hr Roeff)


Net op nieuws van RTV Deventer  volgens politiewoordvoerder


2 gewonden zijn er en de brand lijkt begonnen in de appartementen boven de bakker




2 hoiogwerkers zijn betrokken bij de bluswerkzaamheden echter met 1 waren er problemen om de brand effectief te kunnen bestrijden ivm nauwe straatjes
Arend


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


DJSmiley

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Goede kwaliteit foto's nu op http://gelrenieuws.nl/2010/06/grote-brand-in-centrum-deventer.html#more-23105

Op de laatste foto's lijkt het boven bakkerij bart niet (meer?) te branden aan de voorzijde, maar vnl het pand ernaast.


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Radio Deventer Nieuws geeft aan dat 75 bewoners zijn geevacueerd en zij opgevangen in de kerk die daar om de hoek ligt.

en nu melden ze dat er GEEN gewonden zijn. Wat is nu correct??


Arend

ps. Ik neem aan dat het hier gaat om veel studenten die opgevangen worden daar het mijn oude studentenstad is waar ik met veel plezier heb "gestudeerd    party 123chill  " hahaha
de winkelstraat aldaar bevatte veel studenten woningen destijds